Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
jak zdjąć tylny bęben hamulca
Autor Wiadomość
maniek1982
[Usunięty]

Wysłany: 12-07-2010, 18:26   jak zdjąć tylny bęben hamulca

jak zdjąć bęben żeby wymienić szczęki?
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 14-07-2010, 11:35, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12-07-2010, 21:14   

Sciagnac tzw miseczke na smar, zdemontowac zawleczke zabezpieczajaca. Odkrecic nakretke klucz 34, zdemontowac beben.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
maniek1982
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2010, 08:12   

w końcu ktoś odpisał normalnie bo reszta czepia sie nie wiadomo czego Jeszcze pytanie to napewno klucz 34 bo czytałem ze nasadowy 27
 
 
domin 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 93
Skąd: Chełm/Lublin
Wysłany: 13-07-2010, 08:39   

dodatkowo sugerowałbym poluzować linkę od ręcznego (przy lewarku), będzie łatwiej ściągnąć bęben
 
 
 
maniek1982
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2010, 08:49   

kto wie jaki to w końcu klucz, co czytam każdy podaje inny rozmiar . Jedni piszą 34 drudzy 30 , jeszcze inni 27 Wiem tylko że ta nakrętka to M20 .To wychodzi na klucz 30 jak sie nie myle
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13-07-2010, 09:08   

Bylem w garazu i ja w pumie z 2000 roku odkrecalem to nasadka 32. Mozliwe ze wzesniejsze rocznki mialy mniejsze bebny wiec i nakretka moze byc mniejsza.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
maniek1982
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2010, 21:12   

Powiem tak należę również do internetowego klubu Audi (2 lata) gdyż jeżdżę audi i wcześniej (BMW 6 lat) i zaufajcie mi że tam nie miałem takich problemów . Ludzie tam sobie wzajemnie pomagają i nie zwracają uwagi na takie pierdoły jak np. brak przecinka czy kropki i nie robią z tego afery , ponieważ najważniejsza jest pomoc drugiemu kierowcy który ma problem ze swoim autkiem , Pumą jeździ moja żona i ja jej pomagam w naprawach.
Nikogo tutaj nie obraziłem , nie przeklinałem !! Jeżeli ktoś udając Jerzego Bralczyka bezczelnie wkleja mi linka z nauką języka polskiego to według mnie to on jest chamski . Świadczy to o jego kulturze a nie mojej .Wystarczyłoby zwrócić uwagę że jest napisane nieczytelnie i pomóc w problemie .
Dziękuje osobom którym nie przeszkadzał trochę chaotycznie napisany post i służyli radą
 
 
maniek1982
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2010, 09:17   

Ludzie o co wam chodzi?, jakie ja chcę wprowadzić zmiany ??? co za dręczyciele!! To wy jesteście chamscy napadacie na mnie z powodu błędu i wyzywacie od chamów i nie życzę sobie żeby ktoś w ten sposób mnie tu obrażał ,nie znacie mnie, nie wiecie kim jestem ,jaki jestem ,sprowadzacie mnie do parteru tylko dlatego że chaotycznie napisałem posta. Nie odpisze już wam bo i tak nie ma sensu , a poza tym już napisałem co o tym sądzę .
 
 
domin 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 93
Skąd: Chełm/Lublin
Wysłany: 15-07-2010, 22:25   

ja mam pume z 98r z lutego, czyli przed wprowadzeniem jakichś tam zmian typu, przewody wn etc i do odkręcenia bębna używałem klucza w rozmiarze 30. Jeśli to ma dla Ciebie strategiczne znaczenie to mogę to jeszcze dla pewności sprawdzić w sobotę.
 
 
 
Misiek1976 
Czarna Wyścigówka


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 26-10-2010, 13:27   

Popieram w tym miejscu kolegę maniek 1982 odnosnie błędów i pisowni.Ponieważ myślę,że jest to forum miłośników i użytkowników danej marki i wszystkie posty w wiekszości dotyczą sposobów usunięcia awarii naszych wyscigówek a nie nauki pisania.Jesli bysmy chcieli sie uczyc poprwanej pisowni pewnie bysmy należeli do jakiegoś innego forum z jezyka polskiego czy coś takiego aczkolwiek warto uczyc sie pisac poprawnie bo słowo pisane swiadczy o piszącym itd,itp.Odnośnie tematu.Zdecie tylnego bebna jest bardzo łatwe i nie wymaga jakiejś ekstra wiedzy.Poprostu zdejmyjemy koło zbijamy centralną zaślepkę łożyska ja w modelu z 97 roku nie mam na osce zadnej zawleczki tylko nakretkę samokątrującą.Wyposazam sie w klucz oczkowy giety nr 32 i odkrecam wspomnianą wcześniej nakrętkę.Po czym biore młoteczek,oklepuję bęben w koło aby szczęki sie zeszły i schodzi bez problemu.Można oczywiście popuscic sobie linkę ręcznego ale ja nie muszę tego robić więc nie robię.I mamy pełny dostep do szczęk :smile:
_________________
Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo