w końcu ktoś odpisał normalnie bo reszta czepia sie nie wiadomo czego Jeszcze pytanie to napewno klucz 34 bo czytałem ze nasadowy 27
domin
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 93 Skąd: Chełm/Lublin
Wysłany: 13-07-2010, 08:39
dodatkowo sugerowałbym poluzować linkę od ręcznego (przy lewarku), będzie łatwiej ściągnąć bęben
maniek1982 [Usunięty]
Wysłany: 13-07-2010, 08:49
kto wie jaki to w końcu klucz, co czytam każdy podaje inny rozmiar . Jedni piszą 34 drudzy 30 , jeszcze inni 27 Wiem tylko że ta nakrętka to M20 .To wychodzi na klucz 30 jak sie nie myle
Bylem w garazu i ja w pumie z 2000 roku odkrecalem to nasadka 32. Mozliwe ze wzesniejsze rocznki mialy mniejsze bebny wiec i nakretka moze byc mniejsza.
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
maniek1982 [Usunięty]
Wysłany: 13-07-2010, 21:12
Powiem tak należę również do internetowego klubu Audi (2 lata) gdyż jeżdżę audi i wcześniej (BMW 6 lat) i zaufajcie mi że tam nie miałem takich problemów . Ludzie tam sobie wzajemnie pomagają i nie zwracają uwagi na takie pierdoły jak np. brak przecinka czy kropki i nie robią z tego afery , ponieważ najważniejsza jest pomoc drugiemu kierowcy który ma problem ze swoim autkiem , Pumą jeździ moja żona i ja jej pomagam w naprawach.
Nikogo tutaj nie obraziłem , nie przeklinałem !! Jeżeli ktoś udając Jerzego Bralczyka bezczelnie wkleja mi linka z nauką języka polskiego to według mnie to on jest chamski . Świadczy to o jego kulturze a nie mojej .Wystarczyłoby zwrócić uwagę że jest napisane nieczytelnie i pomóc w problemie .
Dziękuje osobom którym nie przeszkadzał trochę chaotycznie napisany post i służyli radą
maniek1982 [Usunięty]
Wysłany: 14-07-2010, 09:17
Ludzie o co wam chodzi?, jakie ja chcę wprowadzić zmiany ??? co za dręczyciele!! To wy jesteście chamscy napadacie na mnie z powodu błędu i wyzywacie od chamów i nie życzę sobie żeby ktoś w ten sposób mnie tu obrażał ,nie znacie mnie, nie wiecie kim jestem ,jaki jestem ,sprowadzacie mnie do parteru tylko dlatego że chaotycznie napisałem posta. Nie odpisze już wam bo i tak nie ma sensu , a poza tym już napisałem co o tym sądzę .
domin
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 93 Skąd: Chełm/Lublin
Wysłany: 15-07-2010, 22:25
ja mam pume z 98r z lutego, czyli przed wprowadzeniem jakichś tam zmian typu, przewody wn etc i do odkręcenia bębna używałem klucza w rozmiarze 30. Jeśli to ma dla Ciebie strategiczne znaczenie to mogę to jeszcze dla pewności sprawdzić w sobotę.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 26-10-2010, 13:27
Popieram w tym miejscu kolegę maniek 1982 odnosnie błędów i pisowni.Ponieważ myślę,że jest to forum miłośników i użytkowników danej marki i wszystkie posty w wiekszości dotyczą sposobów usunięcia awarii naszych wyscigówek a nie nauki pisania.Jesli bysmy chcieli sie uczyc poprwanej pisowni pewnie bysmy należeli do jakiegoś innego forum z jezyka polskiego czy coś takiego aczkolwiek warto uczyc sie pisac poprawnie bo słowo pisane swiadczy o piszącym itd,itp.Odnośnie tematu.Zdecie tylnego bebna jest bardzo łatwe i nie wymaga jakiejś ekstra wiedzy.Poprostu zdejmyjemy koło zbijamy centralną zaślepkę łożyska ja w modelu z 97 roku nie mam na osce zadnej zawleczki tylko nakretkę samokątrującą.Wyposazam sie w klucz oczkowy giety nr 32 i odkrecam wspomnianą wcześniej nakrętkę.Po czym biore młoteczek,oklepuję bęben w koło aby szczęki sie zeszły i schodzi bez problemu.Można oczywiście popuscic sobie linkę ręcznego ale ja nie muszę tego robić więc nie robię.I mamy pełny dostep do szczęk
_________________ Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum