Na początku chciałem powiedzieć ze z góry dziękuje za każdą pomoc bo w temacie samochodów jestem zielony (sam raczej jeśli tylko jest pogoda poruszam się na 2 kolach)
od razu również przepraszam za to ze mojego 1 posta nie zacząłem od przywitania(w odpowiednim dziale) ale jako takowej pumy jeszcze nie posiadam a chciał bym to zrobić oficjalnie ze zdjęciami i tu pytanie i prośba do was.Mam możliwość kupienia pumki z końcówki 1998 za cenę 5200 zł silnik 1.7.Wiem ze ciężko tak prosić o pomoc bez zdjęcia ale spróbuje opisać sytuacje najlepiej jak potrafię.Auto jest w aktualnie w Niemczech (tak jak i ja )jest to auto znajomych polaków możne nie jakiś super przyjaciół ale znajomych którzy z założenia powinni być uczciwi(większość polaków którzy tu mieszkają trzymają się razem).Autko ma przejechane 80 tysięcy km i wygląda na bardzo ładnie pokusił bym się nawet o stwierdzenie ze ślicznie.Jeździła nim kobieta nie jakieś dzieciaki wiec nie jest zajeżdżone.Ona jest drugim właścicielem po tym jak kupiła je rok temu wymieniła w nim wszystko na co ma dokumenty z warsztatu.Zaczynając od sprzęgła hamulcach a na rozrządzie kończąc.Mogę się dopytać jeszcze o jakieś szczegóły jak mi podpowiecie co :)posiada elektryczne szyby klimę i tylna przednia ogrzewana i podobno sportowy wydech ale seryjny ale ja się nie znam .ma nowe opony letnie na alu felgach 195 kolo 15 albo 14.Daje mi tez nowe zimowe opony na stalowych felgach z kołpakami(też nowiutkie).To teraz wady które ja zauważyłem.Na tylnym nadkolu pojawiły się plamki rdzy i na tylnym zderzaku znajduje się pajączek lekko popękany lakier ale nie odpryśnięty ani nic mocno.Sam środek jest czyściuteńki zadbany nic nie poprzecierane brudne ani nic.I tu pytanie do was.Wiem ze ciężko tak ze słów odkreślić czy dobry ale każda odpowiedz była by na wagę złota.Samochód ma być do jeżdżenia dla mojej narzeczonej 20-30 km dziennie.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008 Posty: 1171 Skąd: W-wa
Wysłany: 10-07-2011, 12:09
Jestem w stanie uwierzyć tylko w przebieg udokumentowany za zachodnią granicą, jeżeli kupiła to auto w Polsce, to na pewno nie wierzę tej dokumentacji.
Ale co z tego, moje auto obecnie ma 210 tys, jest z 1998 i smiga jak nowe.
Najlepiej jest wrzucic zdjęcia, bo tak z opowieści to trudno doradzać.
_________________ Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 10-07-2011, 12:43
No dokładnie z tym przebiegiem to nie ma co sie podniecać, tak jak pisze CikCiak. A jeśli faktycznie ma tylko 80tys i wszystko powymieniane tak jak piszesz, to chyba cena jest zdecydowanie mega niska. Co do rdzy na tylnym nadkolu to standard w pumie, a pajączek - może gdzies lekko dotkęła tym zderzakiem w jakis słupek czy coś w tym stylu.
IMO cena bardzo niska więc coś musi być na rzeczy, aczkolwiek mogę sie mylić
to jest auto z Niemiec 1 właściciel tez był Niemcem jeżdżone było tylko w Niemczech.z polska to ma tyle do czynienia ze ona jest polka
A co do pajączka to podobno ktoś hakiem walnął lekko jak stało.ale to naprawdę nic wielkiego.postaram się jakieś zdjęcia ogarnąć.
i oczywiście dziękuję już za pomoc i rady
lewadzki [Usunięty]
Wysłany: 10-07-2011, 15:17
rdza jak rdza standard w pumie.
ks serwisowa kupisz za 50 i wbija co chcesz, wiec te 80k jest mocno naciagane, jest mozliwe, ale maloprawdopodobne.
wklej jakies foty, moze ktos cos zauwazy . . .
Zahariash [Usunięty]
Wysłany: 10-07-2011, 16:18
Podstawy na miejscu:
- stan kierownicy
- stan drążka zmiany biegów, ręcznego, mieszków
- stan tapicerki, jeśli są pokrowce warto zobaczyć jak wyglądają fotele pod nimi
- jeśli są oryginalne dywaniki (te z logo Pumy), też ich stan może bardzo wiele powiedzieć
- sprawdź, czy nie są może pożółkłe przednie lampy
A najpewniej do jedź na jakąś stację i niech go przetrzepią dokładnie, włącznie z podpięciem pod kompa.
dzikolak [Usunięty]
Wysłany: 10-07-2011, 16:42
no nic zdecydowałem się jutro wrócę sobie nią do polski. oficjalnie zapłaciłem 5200zl przebieg jest dokładnie 90 tys i jest tyle.Mam nadzieje ze dobrze robię i ze sobie spokojnie nią dojadę.
Stan kierownicy bdb
stan drążka zmiany biegów nie jest wytarty skora która go tak oplata tez jest w bardzo dobrym stanie tylko przez to ze jest metalu jak robi się ciepło to kurde grzał w rękę
tapicerka i fotele żadnych wad ładne nie brudne nie poprute
przednie lampy wcale nie są pożółkłe ani trochę
jedyne co to nie ma zaczepu boku drzwi (tapicerki) ale jednego tego najbardziej skrajnego.
jak dojadę zrobię zdjęcia i oficjalnie się zaprezentuje to więcej powiecie.
dziękuje za pomoc rady były jak najbardziej przydatne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum