Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 18:48 |
Silnik przerywa... |
Autor |
Wiadomość |
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-01-2006, 12:58 Silnik przerywa...
|
|
|
Pumak przerywa mi powyżej 5tyś obr/min (obroty rosną ale tak jak by miała czkawke ) dzieje się to tylko wtedy kiedy pedał gazu jest wciśnięty do dechy i samochód jedzie a nie stoi. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 06-01-2006, 16:28
|
|
|
Wtryskiwacze , pompa , sonda . |
|
|
|
|
gosc
Gość
|
Wysłany: 06-01-2006, 20:25
|
|
|
albo złe paliwo, miałem tak kiedyś po tankowaniu na BP. |
|
|
|
|
Natali
Dołączyła: 19 Gru 2005 Posty: 282 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: 06-01-2006, 22:27
|
|
|
Miałam takie same objawy w pumci i byl to czujnik położenia wału lub ewentualnie moze to byc silniczek krokowy. |
_________________ POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r
Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T |
|
|
|
|
Natali
Dołączyła: 19 Gru 2005 Posty: 282 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: 07-01-2006, 00:31
|
|
|
Jak widzisz zdania sie różne. Sonda tez jest możliwa musiałbys ją odłączyc i zobaczyc. Nie pamietam juz jakie są objawy po zatankowaniu felernego paliwa bo tez mnie to spotkalo. Najlepiej pojedz do serwisu podlacza ci do komputera i sprawa rozwiazana. |
_________________ POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r
Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 07-01-2006, 11:53
|
|
|
Próbowałem już tej metody z sondą i nie ma różnicy czy jest podpięta czy nie. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Natali
Dołączyła: 19 Gru 2005 Posty: 282 Skąd: Piotrków Tryb
|
Wysłany: 07-01-2006, 12:22
|
|
|
Jak juz wczesniej pisalam: jedz do serwisu na podłączenie komputerowe bo takto jest cieżko samemu to stwierdzic a juz sobie wyobrażam jaka denerwująca jest taka jazda.
|
_________________ POPRZEDNIO FORD PUMA 1.4 1999r
Nastepne..RENAULT MEGANE CABRIO 1.9 DCI 2006r
Obecnie Renaut Megane IIsport 2.0T |
Ostatnio zmieniony przez Natali 08-01-2006, 01:01, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-01-2006, 00:33
|
|
|
lukas, odlacz przeplywomierz i sprawdz |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-01-2006, 10:37
|
|
|
Jak odłącze przepływomież to trudno ruszyć z miejsca bo gaśnie więc chyba przepływka dobrze działa.
Dziś wybiore się do serwisu. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-01-2006, 12:29
|
|
|
Byłem w serwisie i okazało się że wszystko jest ok chociaż nadal silniczek przerywa.
Podłączyli pumke pod kompa i jest ok.
Zmieżyli ciśnienie paliwa i jest ok.
Sami nie wiedzą co to może być.
Skasowali mnie na 370zł
troche miałem z nich polewke bo nie powidziałem im że coś zmieniałem w pumce
i jak zostawiłem im samochó o 6 rano to dopiero o 12 zadzwonili że nie wiedzą co jest grane.
Teraz już wiem na 100% że to seryjna pompa paliwa nie jest na tyle wydajna żeby zaopatrzyć moją pumke w paliwko. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Bankowy
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 206 Skąd: Tarnów, Kraków
|
Wysłany: 11-01-2006, 12:34
|
|
|
To co Ty tam zgrzebałeś? I jakie masz średnie spalanie, skoro pompa nie wydala? I na pewno jest w 100% sprawna? Bo trochę to niewiarygodne, żeby pompa nie dawała rady! Przecież to nie 126p |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-01-2006, 12:40
|
|
|
mam założone wałki pipera i smt6, kolktor i dolot to chyba nic wspulnego z paliwem nie ma?
średnie spalanie? nie wiem coś koło 10l wychodzi może troszeczk więcej. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Bankowy
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 206 Skąd: Tarnów, Kraków
|
Wysłany: 11-01-2006, 12:45
|
|
|
I tak i nie. Zmieniłeś dolot i wałki = inna charakterystyka strumienia powietrza zasysanego oraz inne czasy otwarcia i zamknięcia zaworów. A to z kolei wpływa na zapotrzebowanie na inną dawkę paliwa. Żeby więc te przeróbki miały sens to powinieneś zmienić (dostroić) mapę wtrysku, bo inaczej silnik zachowuje się w sposób "przypadkowy"! Stąd może brać się to przerywanie! Poza tym w zależności od tego jak "ostry" wałek zastosowałeś i jaką masz przepustowość dolotu, może się okazać, że powinieneś zastosować inne (o większej wydajności) wtryskiwacze! Dlatego miałem (i nadal mam) mieszne uczucia jeśli chodzi o pompę. Pozdrawiam! |
|
|
|
|
Lukas
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 29 Wrz 2004 Posty: 198 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 11-01-2006, 12:50
|
|
|
Czyli albo wtryskiwacze albo pompa. Dziwi mni jszcze tylko to że dopiro jak samochód osiągnie roboczą tmprature pracy silnika to pokazują się te objawy przerywania. |
_________________ UZNANIE W WIELKOPOLSCE. |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 11-01-2006, 12:58
|
|
|
Lukas: tak jak rozmawialiśmy -> pompa (to już wiesz) a co do wtryskiwaczy - na PumaPeople.com piszą tylko o wtryskiwaczach z silnika 2.0 Zetec - te podobno dają radę w Pumach z twoimi modami. Jak wyczytam coś nowego to dam znać.
Bankowy: może ty wskażesz jakieś rozsądne wtryskiwacze do Pumki . |
|
|
|
|
|