Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 31-03-2012, 12:52
Może sprawdzić czy czasem żaróweczka nie jest wykręcona, przepalona... Pytałem się jak naprawić świecenie się non stop u siebie to mechanik mi doradził wykręcić po prostu żaróweczkę.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 2608 Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2012, 14:38
I co da wykręcenie żaróweczki... to jak zaleczyć, ale nie wyleczyć
_________________ Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.
Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 31-03-2012, 15:20, w całości zmieniany 1 raz
zac93
Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Chorzele/Warszawa
Wysłany: 31-03-2012, 17:28
Jak wykręcisz żaróweczkę to owszem nie będzie Ci się świeciła ale wtedy, gdy normalnie powinna się świecić to nic nie będziesz miał. Więc trochę lipne rozwiązanie Gdyby była przepalona to by nie pokazywała się przy włączaniu
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 19-06-2012, 07:37
Miałem okazję nalewać benzynę z butelki 5L poprzez lejek do baku pumy. Oczywiście benzyna z polskiej stacji, nie rzadna inna
Pogrzebałem trochę końcówką lejka we wlewie i o dziwo przestała się palić kontrolka rezerwy paliwa. Ba. Nawet zapaliła się jak trzeba było i zgasła po zatankowaniu. Auto-naprawa, cud? Co mogło być tego przyczyną, że naprawiło się te świecenie się jej jak popadnie?
Została kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy. Może tam też pogrzebać...
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum