Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
rosnące obroty po wciśnięciu sprzęgła; przepustnica?
Autor Wiadomość
MKT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-08-2012, 12:10   

Nowa sprawa, kupiłem nowy czujnik temperarury powietrza zasysanego..
Okazało sie jednak, że lipa.
Nowe wnioski:

Po odłączeniu przepływomierza, odpala normalnie nie gaśnie, chodzi w miarę równo jak na brak przepływki, jeździ bez zarzutu, na wolnych troche czasem zafaluje, ale ogólnie problem z odpaleniem zniknął.

Kupiłem używkę przepływomierz, ale po podłączeniu też lipa, tak samo.
Nie wiem jak zdiagnozować, czy to to.
Może ktoś z Krakowa mógłby mi przetestować przepływomierz u siebie, zebym mógł stwierdzić, czy to to.

Sam fakt, że po odłączeniu przepływki wszystko jest ok, świadczy o tym, że komp daje złą mieszankę na zimnym. Dziś przetestuje jeszcze, czy ten wężyk od puszki filtra czasami nie zasysa powietrza.
 
 
 
silverstar 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 116
Skąd: Białystok
Wysłany: 29-08-2012, 12:29   

może być lambda sonda najszybciej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy
 
 
MKT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-08-2012, 13:01   

A sonda nie wchodzi w grę na ciepłym silniku?. Chodzi o sam rozruch, jak jest zimny silnik.
Po rozgrzaniu, przy podpietym przepływomierzu wszystko chodzi normalnie.
Przy odpietym przepływomierzu doddatkowo normalnie odpala.
Co do podłączenia mam interfejs, ale zakupiłem elm wersję 1.4 prawdopodobnie do przeróbki, czekam na fforum forda na info odnośnie przeróbki mojej płytki.

[ Dodano: 14-09-2012, 14:17 ]
Problem rozwiązany:
Gaśnięcie na zimnym silniku było spowodowane nieszczelnością przewodów odpowietrzania skrzyni korbowej. Dodatkowo wymieniłem zawór odpowietrzania skrzyni korbowej + uszczelka, jedna mi gdzieś wpadła między kolektor a silnik. Nie mogłem znaleźć i musiałem kupić nową, jakby przepadła a próbowałem od góry, dołu szukać, trzeba na to uważać, aby nie zgubić.
Zostałem z zapasowym kompletem, czujnika temepratury, przepływomierza i krokowca:).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo