Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
20-09-2012, 13:49
Odłączenie linki pręskościomierza od zegarów
Autor Wiadomość
MKT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-09-2012, 09:11   Odłączenie linki pręskościomierza od zegarów

Nie mogę dojść jak to rozpiąć. Wolałbym nie robić tego na siłę. Nie chcę odkręcać linki.
Poniżej podaje zdjęcie. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi naświetlił jak to się ściąga cholerstwo. Jest tam mało miejsca, próbowałem na wyczucie, ale nie mam konceptu.
Starałęm sie dociec jak to jest zbudowane, czytałem fora, ale nie dałem rady.
Byłbym wdzięczny jakby ktoś, kto rozpinał już wcześniej zasugerował jak ten mechanizm działa.
Spaliła mi się żarówka podświetlenia. W ostateczności wyciągnę bez rozpinania. Jednak nie daje mi to spokoju.

Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-09-2012, 09:31   



zaznaczone czerwona strzalka mocno naciskasz i mocno ciagniesz do tylu, powinno wyskoczyc.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 19-09-2012, 09:41   

Dojście masz również jak położysz się głową na dywaniku kierowcy. Twarzą ku podsufitce. Będzie o wiele lepsze.
Zalecam wcześniejszy demontaż przełącznika zespolonego oraz jego obudowy.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
MKT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-09-2012, 09:41   

Kurcze myślałem o tym, naciskałem, ale ten plastik jest tak twardy, że w ogóle nie czuć żeby to coś drgnęło.
Spróbuje jednak mocniej. Albo ja, albo linka:). To już sprawa honoru:).
 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 19-09-2012, 09:43   

Szczerze za bardzo nie czuć. Naciśnij ten plastik, a potem mocno pociągnij. Nie powinieneś nic urwać, bo linka stalowa.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-09-2012, 08:38   

MKT, moze zamiast sie meczyc wypnij linke ze skrzyni :) jest to duzo latwiejsze niz pierwszy raz wypiac linke w zegarach.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
MKT 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 93
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-09-2012, 09:02   

Zrobione:). Choć i tak nie mogłem wyciągnąć całych zegarów, przeszkadza kierownica.
Co do odpinania linki od skrzyni, jeżeli nie da się tego zrobić od góry, to od dołu na parkingu nie byłoby chyba bardziej wygodnie.
Jeżeli wie się w jaki sposób to faktycznie troche więcej siły i bez większego problemu się odpina.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo