Przesunięty przez: Gaydek 20-09-2012, 13:49 |
Odłączenie linki pręskościomierza od zegarów |
Autor |
Wiadomość |
MKT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-09-2012, 09:11 Odłączenie linki pręskościomierza od zegarów
|
|
|
Nie mogę dojść jak to rozpiąć. Wolałbym nie robić tego na siłę. Nie chcę odkręcać linki.
Poniżej podaje zdjęcie. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi naświetlił jak to się ściąga cholerstwo. Jest tam mało miejsca, próbowałem na wyczucie, ale nie mam konceptu.
Starałęm sie dociec jak to jest zbudowane, czytałem fora, ale nie dałem rady.
Byłbym wdzięczny jakby ktoś, kto rozpinał już wcześniej zasugerował jak ten mechanizm działa.
Spaliła mi się żarówka podświetlenia. W ostateczności wyciągnę bez rozpinania. Jednak nie daje mi to spokoju.
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-09-2012, 09:31
|
|
|
zaznaczone czerwona strzalka mocno naciskasz i mocno ciagniesz do tylu, powinno wyskoczyc. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 19-09-2012, 09:41
|
|
|
Dojście masz również jak położysz się głową na dywaniku kierowcy. Twarzą ku podsufitce. Będzie o wiele lepsze.
Zalecam wcześniejszy demontaż przełącznika zespolonego oraz jego obudowy. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
MKT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-09-2012, 09:41
|
|
|
Kurcze myślałem o tym, naciskałem, ale ten plastik jest tak twardy, że w ogóle nie czuć żeby to coś drgnęło.
Spróbuje jednak mocniej. Albo ja, albo linka:). To już sprawa honoru:). |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 19-09-2012, 09:43
|
|
|
Szczerze za bardzo nie czuć. Naciśnij ten plastik, a potem mocno pociągnij. Nie powinieneś nic urwać, bo linka stalowa. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-09-2012, 08:38
|
|
|
MKT, moze zamiast sie meczyc wypnij linke ze skrzyni jest to duzo latwiejsze niz pierwszy raz wypiac linke w zegarach. |
_________________ Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
|
|
|
|
|
MKT
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 93 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-09-2012, 09:02
|
|
|
Zrobione:). Choć i tak nie mogłem wyciągnąć całych zegarów, przeszkadza kierownica.
Co do odpinania linki od skrzyni, jeżeli nie da się tego zrobić od góry, to od dołu na parkingu nie byłoby chyba bardziej wygodnie.
Jeżeli wie się w jaki sposób to faktycznie troche więcej siły i bez większego problemu się odpina. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|