Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
30-09-2012, 21:14
Puma dławi się
Autor Wiadomość
valdermus 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 114
Skąd: Katowice
  Wysłany: 30-09-2012, 17:06   Puma dławi się

Witam, mam pytanie czy ktoś miał już problem z dławieniem się silnika przy ostrym skręcie w lewo ?

Np. Jestem na skrzyżowaniu, i gdy chcę wyjechać z skrzyżowania (ostro w lewo) i na pełnym gazie Pumcia się dławi. Ale gdy jadę normalnie (gaz umiarkowany) to puma zachowuję się normalnie. Czy ktoś miał już taki problem ?
 
 
silverstar 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 116
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-10-2012, 08:42   

Najczęściej takie problemy są w autach z LPG ale zakłądam że nie masz.

Może też być kończąca się juz pompa paliwa. Tyle z mojego doświadczenia.
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 03-10-2012, 08:48   

Silver, a skąd teza, że to dla aut z LPG??
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 03-10-2012, 09:01   

trojan6, silverstar ma rację. takie rzeczy dzieją się w samochodach ze starszą instalacja gazowa, w których jest żle zamontowany parownik (czyli nie jest zamontowany równolegle do kierunku jazdy na wprost)
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
valdermus 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 114
Skąd: Katowice
Wysłany: 05-10-2012, 17:04   

Nie mam LPG więc to odpada. No ale pompa paliwa hmmm... I żeby tylko dała o sobie znać na zakrętach a na prostej drodze nie ? :)
 
 
Kocur 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-10-2012, 18:04   

Ja kiedyś coś podobnego miałem w maździe kolegi, że jak skręcałem w lewo to mi nawet gasła, ale to tylko w mieście przy niewielkich prędkościach, a na prostej nie było tego problemu. Natomiast w trasie w ogóle nie było tego problemu i też winna była pompa paliwa, przynajmniej tak mechanik twierdził.
_________________
Wrrumm wrrumm :P
 
 
valdermus 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 114
Skąd: Katowice
Wysłany: 06-10-2012, 08:06   

I co, mechanik wymienił pompę i wszystko było w normie ? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo