Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-03-2013, 19:26   

MarcinP, no jedź gdzieś do mechanika, lepiej wydać te 50 zł i na paliwo 30 niż jechać do jakiegoś "idioty"
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Zahariash
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2013, 19:40   

MarcinP napisał/a:
stwierdził, że zanim zacznie podłączać złącze, to musi "przejść' po całej instalacji w samochodzie, sprawdzić, czy wszystko jest seryjne itp..


Może nie taki idiota, to samo mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie Forda :568:
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 14-03-2013, 21:09   

Zahariash, no dobra ale jak podepniesz kompa pod auto i będziesz miał coś z instalacją to nie odczytasz wogóle nic. A po co ją sprawdzać to teraz się zdziwiłem
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
MarcinP 
Świeżak, ale ambitny!


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 177
Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 14-03-2013, 21:35   

Gość twierdzi, ze jeśli cos było zmieniane, a on podepnie jak w seryjnych, to moze cos spalić i będzie kłopot.. No i w sumie brzmi to sensownie, ale chyba większość rzeczy widać od razu czy są normalnie, czy jakieś przeróbki, a on chce auto na dzień dwa i oczywiście liczy sobie za swój poświęcony czas..
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 14-03-2013, 21:43   

przewody, świece kiedy wymieniane? filtry?
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
MarcinP 
Świeżak, ale ambitny!


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 177
Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 14-03-2013, 21:52   

Przewody i świece wymienione kilka dni temu, nic nie dało. Filtry razem z olejem wymienione pozna jesienią.
_________________
Moja Pumba <3
http://img809.imageshack.us/img809/2799/pumek.png
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 14-03-2013, 22:05   

no to lambada, choć bez kompa możesz nie ruszyć tematu, czyszcząc i wymieniając co ciekawsze części. Jak umiesz i masz sprzęt to zmierz stopień sprężania
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 17-03-2013, 09:05   

Diagnostyka. A wcześniej bak porządnego paliwa + czarny STP.
 
 
MarcinP 
Świeżak, ale ambitny!


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 177
Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 17-03-2013, 13:39   

Gaydek, Leje tylko 98 Verve i Dynamic z przewagą tego drugiego (a że rafinerie Lotosu mam w promeniu 40km, to po cichu liczę, że jest trochę mniej pokiełbaszone te paliwo) i co jakiś czas leję


[ Dodano: 18-03-2013, 21:23 ]
Autko po komputerze. Zero jakichkolwiek błędów. Dodatkowo test emisji spalin, podobno wyszedł wzorowo. Pozostaje tylko przeczyścić przepustnice, a jak to nie pomoże, to wymienić bocznikowy, mam nadzieje, że to załatwi problem..
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 19-03-2013, 17:33   

MarcinP napisał/a:
Leje tylko 98 V
bezsensu
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
Qszysiek 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 19-03-2013, 18:15   

Ja kiedys mialem problem z czujnikiem położenia przepustnicy, wyszlo to na komputerze, co prawda nie jako błąd, ale czujnik na zamkniętej przepustnicy podawał otwarcie ponad 50 stopni zamiast 4-6 czy ile tam powinien miec na biegu jałowym. Zmieniłem czujnik i wszystko wróciło do normy. Sprawdzali Ci to?
_________________
bye bye Moondust silver... :)


Moja Puma
 
 
MarcinP 
Świeżak, ale ambitny!


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 177
Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 20-03-2013, 07:07   

Qszysiek, kurcze nie wiem.. Albo nie wyszedł błąd, albo gość nie spojrzał..

markko, dlaczego bez sensu?
_________________
Moja Pumba <3
http://img809.imageshack.us/img809/2799/pumek.png
 
 
Tast 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1029
Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
Wysłany: 20-03-2013, 07:51   

Teoretycznie, jeżeli chodzi o kulturę pracy silnika, to z sensem:
http://www.motolipno.pun....c.php?pid=19610
 
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 20-03-2013, 09:21   

MarcinP napisał/a:
markko, dlaczego bez sensu?
poczytaj moje posty w innym temacie nie bede sie znou rozpisywał o tym
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
asus 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 4
Skąd: Krosno
Wysłany: 20-03-2013, 10:22   

kolego z tymi nierownymi obrotami w 99% jest to sada mialem to samo przy kreceniu pumy spalanie okolo 15 przy jezdzi ekonomicznej okolo 18 wiec tragedia obroty faluja silnik słabyszy wymieniłęm sonde tak pokazała diagnostyka puma nowe zycie spalanie na poziomie 7-9l a jedzie jeszcze lepiej niz jechała i silnik chodzi jak ma chodzic :D
sonda bosha 150-250 a warto :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo