Nierówna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 14-03-2013, 19:26
|
|
|
MarcinP, no jedź gdzieś do mechanika, lepiej wydać te 50 zł i na paliwo 30 niż jechać do jakiegoś "idioty" |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
Zahariash [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2013, 19:40
|
|
|
MarcinP napisał/a: | stwierdził, że zanim zacznie podłączać złącze, to musi "przejść' po całej instalacji w samochodzie, sprawdzić, czy wszystko jest seryjne itp..
|
Może nie taki idiota, to samo mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie Forda |
|
|
|
|
Pietia
Umća Pumcia :D
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 548 Skąd: Siewierz
|
Wysłany: 14-03-2013, 21:09
|
|
|
Zahariash, no dobra ale jak podepniesz kompa pod auto i będziesz miał coś z instalacją to nie odczytasz wogóle nic. A po co ją sprawdzać to teraz się zdziwiłem |
_________________ Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: 14-03-2013, 21:35
|
|
|
Gość twierdzi, ze jeśli cos było zmieniane, a on podepnie jak w seryjnych, to moze cos spalić i będzie kłopot.. No i w sumie brzmi to sensownie, ale chyba większość rzeczy widać od razu czy są normalnie, czy jakieś przeróbki, a on chce auto na dzień dwa i oczywiście liczy sobie za swój poświęcony czas.. |
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 14-03-2013, 21:43
|
|
|
przewody, świece kiedy wymieniane? filtry? |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 14-03-2013, 22:05
|
|
|
no to lambada, choć bez kompa możesz nie ruszyć tematu, czyszcząc i wymieniając co ciekawsze części. Jak umiesz i masz sprzęt to zmierz stopień sprężania |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 17-03-2013, 09:05
|
|
|
Diagnostyka. A wcześniej bak porządnego paliwa + czarny STP. |
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: 17-03-2013, 13:39
|
|
|
Gaydek, Leje tylko 98 Verve i Dynamic z przewagą tego drugiego (a że rafinerie Lotosu mam w promeniu 40km, to po cichu liczę, że jest trochę mniej pokiełbaszone te paliwo) i co jakiś czas leję
[ Dodano: 18-03-2013, 21:23 ]
Autko po komputerze. Zero jakichkolwiek błędów. Dodatkowo test emisji spalin, podobno wyszedł wzorowo. Pozostaje tylko przeczyścić przepustnice, a jak to nie pomoże, to wymienić bocznikowy, mam nadzieje, że to załatwi problem.. |
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 19-03-2013, 17:33
|
|
|
MarcinP napisał/a: | Leje tylko 98 V | bezsensu |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
Qszysiek
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 201 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 19-03-2013, 18:15
|
|
|
Ja kiedys mialem problem z czujnikiem położenia przepustnicy, wyszlo to na komputerze, co prawda nie jako błąd, ale czujnik na zamkniętej przepustnicy podawał otwarcie ponad 50 stopni zamiast 4-6 czy ile tam powinien miec na biegu jałowym. Zmieniłem czujnik i wszystko wróciło do normy. Sprawdzali Ci to? |
_________________ bye bye Moondust silver...
Moja Puma |
|
|
|
|
MarcinP
Świeżak, ale ambitny!
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 20-03-2013, 09:21
|
|
|
MarcinP napisał/a: | markko, dlaczego bez sensu? | poczytaj moje posty w innym temacie nie bede sie znou rozpisywał o tym |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
asus
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 20-03-2013, 10:22
|
|
|
kolego z tymi nierownymi obrotami w 99% jest to sada mialem to samo przy kreceniu pumy spalanie okolo 15 przy jezdzi ekonomicznej okolo 18 wiec tragedia obroty faluja silnik słabyszy wymieniłęm sonde tak pokazała diagnostyka puma nowe zycie spalanie na poziomie 7-9l a jedzie jeszcze lepiej niz jechała i silnik chodzi jak ma chodzic
sonda bosha 150-250 a warto |
|
|
|
|
|