Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap?
Autor Wiadomość
Qszysiek 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-04-2013, 22:15   

Jak zakończyła się zabawa z 1.8T?

Z innej beczki: nie chciałem zakładać nowego tematu. Mam okazję kupić silnik 1.7 w nazwijmy to "promocji" (kompletny, z osprzętem), tylko bez sterownika. Sterowniki na allegro można kupić poniżej 100zł z tego co widziałem, ale mam odnośnie tego kilka pytań, MHA i MHB to kody silników 1.7, MHA 1997-2001, MHB 2000-2001 (wg autodaty) czy koniecznie muszę mieć sterownik MHB (też mam model z przedziału 2000-2001)? Może ma to coś wspólnego z między innymi cyfrowym wyświetlaczem? Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy muszę mieć kompletną wiązkę z 1.7, czy wystarczy plug and play wiązkę silnika do wiązki nadwozia? Czy skrzynie biegów są takie same? Czy zna ktoś typowe "niespodzianki" przy swapie? Nie ukrywam że nie bawiłem się jeszcze w zmiany silników na inne niż być powinno, to też mam wiele nurtujących pytań.
_________________
bye bye Moondust silver... :)


Moja Puma
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 18-04-2013, 11:20   

Qszysiek, też się podłącze do tematu Ty masz 1.6 ja mam 1.4 i też z miłą chęcią zapiąłbym 1.7 :)
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
daras 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 10
Skąd: śląsk
Wysłany: 18-04-2013, 16:55   

sterownik i tak bedziesz musiał pewnie "dogrywać" do kluczyka, bogotrzyma immo, najlepiej zestaw kluczyk, petla i sterownik z jednego auta.
 
 
Qszysiek 


Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-04-2013, 17:29   

Pętla nie powinna mieć wpływu, to tylko "czytnik", tak samo skrzynka z immo, ona odczytuje sygnał z pętli i porównuje z kodem zapisanym w sterowniku, z klucza da się wyszkubać pastylkę i wymienić, tylko tak jak mówisz trzeba sterownik z kluczykami.
_________________
bye bye Moondust silver... :)


Moja Puma
 
 
ukochany17 
Obecnie e46M:)


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 435
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 09-05-2013, 18:44   

250 zł kosztuje rozkodowanie immobilizera tak wiec nie trzeba kombinować
_________________
Na zawsze razem....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo