Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 201 Skąd: Katowice
Wysłany: 16-04-2013, 22:15
Jak zakończyła się zabawa z 1.8T?
Z innej beczki: nie chciałem zakładać nowego tematu. Mam okazję kupić silnik 1.7 w nazwijmy to "promocji" (kompletny, z osprzętem), tylko bez sterownika. Sterowniki na allegro można kupić poniżej 100zł z tego co widziałem, ale mam odnośnie tego kilka pytań, MHA i MHB to kody silników 1.7, MHA 1997-2001, MHB 2000-2001 (wg autodaty) czy koniecznie muszę mieć sterownik MHB (też mam model z przedziału 2000-2001)? Może ma to coś wspólnego z między innymi cyfrowym wyświetlaczem? Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy muszę mieć kompletną wiązkę z 1.7, czy wystarczy plug and play wiązkę silnika do wiązki nadwozia? Czy skrzynie biegów są takie same? Czy zna ktoś typowe "niespodzianki" przy swapie? Nie ukrywam że nie bawiłem się jeszcze w zmiany silników na inne niż być powinno, to też mam wiele nurtujących pytań.
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 201 Skąd: Katowice
Wysłany: 18-04-2013, 17:29
Pętla nie powinna mieć wpływu, to tylko "czytnik", tak samo skrzynka z immo, ona odczytuje sygnał z pętli i porównuje z kodem zapisanym w sterowniku, z klucza da się wyszkubać pastylkę i wymienić, tylko tak jak mówisz trzeba sterownik z kluczykami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum