Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Błąd P1116 i P1650
Autor Wiadomość
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 28-04-2013, 11:27   Błąd P1116 i P1650

Podczas skanowania błędów ELM 327 znalazłem P1116 i P1650. Pierwszy to z tego co udało mi się wygooglować to błąd czujnika płynu chłodniczego. Pytanie tylko którego... Czy na zegary czy na komputer. Przyznam, że strzałka na zegary chodzi jak chce sobie. Czy jest w stanie ktoś mi podpowiedzieć?

Co do drugiego błędu znalazłem tylko Power Steering Pressure Switch Out of Self-Test Range. Niestety poza tym, że to coś ze wspomaganiem kierownicy, nic mi nie mówi.
Proszę o pomoc.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-04-2013, 09:36   

trojan6 napisał/a:
Power Steering Pressure Switch Out of Self-Test Range


czujnik na przewodzie cisnieniowym ukladu wspomaganiu. Taki na 2 kabelki.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 29-04-2013, 10:33   

Dzięki WieSiu.

Rozumiem, że to taki czujnik.

http://www.ford-esklep.pl...10902-FORD/2455

Czy jest to część, którą trzeba bezwzględnie wymienić jak najszybciej, czy można z tym poczekać z miesiąc?

[ Dodano: 29-04-2013, 20:58 ]
Robiłem przed chwilą skanowanie powtórnie. Nic nie robiłem, a błąd P1116 zniknął. niestety strzałka od temp. płynu nie chodzi jak trzeba.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-05-2013, 07:50   

trojan6, tego typu :) i mozna bez tego zyc ;)

A strzalka na zegarach to malo istotna rzecz :) wazne zeby komputer silnika dostawal poprawna wartosc.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo