Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 28-04-2013, 11:27 Błąd P1116 i P1650
Podczas skanowania błędów ELM 327 znalazłem P1116 i P1650. Pierwszy to z tego co udało mi się wygooglować to błąd czujnika płynu chłodniczego. Pytanie tylko którego... Czy na zegary czy na komputer. Przyznam, że strzałka na zegary chodzi jak chce sobie. Czy jest w stanie ktoś mi podpowiedzieć?
Co do drugiego błędu znalazłem tylko Power Steering Pressure Switch Out of Self-Test Range. Niestety poza tym, że to coś ze wspomaganiem kierownicy, nic mi nie mówi.
Proszę o pomoc.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-04-2013, 09:36
trojan6 napisał/a:
Power Steering Pressure Switch Out of Self-Test Range
czujnik na przewodzie cisnieniowym ukladu wspomaganiu. Taki na 2 kabelki.
Czy jest to część, którą trzeba bezwzględnie wymienić jak najszybciej, czy można z tym poczekać z miesiąc?
[ Dodano: 29-04-2013, 20:58 ]
Robiłem przed chwilą skanowanie powtórnie. Nic nie robiłem, a błąd P1116 zniknął. niestety strzałka od temp. płynu nie chodzi jak trzeba.
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
WieSiu
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 654 Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-05-2013, 07:50
trojan6, tego typu i mozna bez tego zyc
A strzalka na zegarach to malo istotna rzecz wazne zeby komputer silnika dostawal poprawna wartosc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum