Przesunięty przez: Gaydek 06-11-2007, 19:59 |
Ksenonowe światła w Pumie |
Autor |
Wiadomość |
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 05-06-2013, 12:32
|
|
|
Ja był bym chętny na Xenony |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-06-2013, 21:49
|
|
|
ciekawe jaka barwe bierzecie |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 07-06-2013, 22:06
|
|
|
4300k |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
Magenta
AKA Misia vel Nika
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009 Posty: 928 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-06-2013, 23:42
|
|
|
4300 K, oczywiście. |
_________________
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 08-06-2013, 16:22
|
|
|
nie inaczej chociaz ostatnio porównywałem barwę 4300 z 5000 i ta druga jest jaśniejsza chyba
[ Dodano: 08-06-2013, 16:24 ]
i w sumie ciekawi mnie jak wyglada puma na 4300 k zapoda ktos zdjęciem? |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 08-06-2013, 22:29
|
|
|
Jak się dobrze poszuka to jest i 3000K z pomalowaną na żółtą bańką. |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 09-06-2013, 15:58
|
|
|
Jak wygląda podłączenie fabrycznej wtyczki żarówki do przetwornicy? Bo z tego co zauważyłem to ten przewodzik w lampie, który normalnie wtykamy w żarówkę oraz przewód zasilania przetwornicy są dosyć krótkie. Czy stosujecie jakieś przedłużki?
Ostatnio pojeździłem trochę innym autem w nocy i po prostu dostaje szału jak mam gdzieś Pumą jechać wieczorem, korci mnie na te ksenony, tym bardziej, że to już się tanie zrobiło |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-06-2013, 16:00
|
|
|
dobry zestaw ksenonów do pumy mozna dostać za śmieszne pieniądze a efekt - nie do opisania |
|
|
|
|
Magenta
AKA Misia vel Nika
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009 Posty: 928 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-06-2013, 17:12
|
|
|
Dukes napisał/a: | Czy stosujecie jakieś przedłużki? |
Nie, wszystko masz w zestawie.
Jedyne, w co musisz się zaopatrzyć, to jakieś mocowanie do przetwornic.
Zasadniczo wystarczą opaski zaciskowe. |
_________________
|
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 09-06-2013, 17:41
|
|
|
To fajnie, że nie trzeba kombinować Zobaczymy pomyślimy, może się skuszę |
|
|
|
|
Puman
Silnik Pumy: 1.6
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 24 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Opole
|
Wysłany: 09-06-2013, 19:34
|
|
|
Oprócz zakupu zestawu kseonów trzeba jeszcze drugie tyle od razu odłożyć na mandat+przegląd. |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 09-06-2013, 22:11
|
|
|
Mandat?!
Z tego co się orientuję, to o ile jesteś w stanie usunąć szybko, od ręki, na miejscu tzw. usterkę , to nie powinni wystawić. Więc należy zaopatrzyć się raczej w zestaw narzędzi, aby szybko dały się zdemontować wraz z przetwornicami. Do tego latarkę z magnesem, na wypadek aby w nocy trzeba było to robić.
Mi na chwilę obecną demontaż zajmuje ok 10 minut.
Przegląd
Demontaż, na przegląd na zwykłych żarówkach. Z powrotem montujemy. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
Wysłany: 09-06-2013, 22:28
|
|
|
Magenta napisał/a: | kupiłam niedawno kolejny zestaw ksenonów na Allegro | A dlaczego kolejny?
Magenta napisał/a: | Nie, wszystko masz w zestawie.
Jedyne, w co musisz się zaopatrzyć, to jakieś mocowanie do przetwornic. | Ale dziurę w dekielkach trzeba zrobić na wyprowadzenie przewodów. |
_________________ Ten, co opatentował podświetlany schowek. http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7948
Sprawdź swoją Pumę po numerze VIN: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7055 |
|
|
|
|
Magenta
AKA Misia vel Nika
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009 Posty: 928 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-06-2013, 23:00
|
|
|
sharky napisał/a: | A dlaczego kolejny? |
Otóż, było to tak...
Jakoś w grudniu przestał mi świecić jeden ksenon.
Myślałam, że padł palnik, więc kupiłam dwie nowe sztuki.
Jednak prawe światło jak nie świeciło, tak nie świeciło.
Pomyślałam więc, że to jednak przetwornica.
Zbliżał się przegląd, dla świętego spokoju zamontowałam tymczasowo zwykłe żarówki i tak przejeździłam na nich pół roku.
Teraz kupiłam nowy zestaw palników z przetwornicami, po montażu światełka świeciły jak ta lala.
Jednak na drugi dzień prawe światełko znowu zgasło.
Okazało się, że i palnik był dobry, i przetwornica ok - to kable w reflektorze są w tak kiepskim stanie (w wielu miejscach bez izolacji + uszkodzona część wtyczki), że to one stanowiły problem.
Zaizolowaliśmy je porządnie w wielu miejscach, dodatkowo za pomocą opasek odsunęliśmy je w reflektorze jak najdalej do palnika, aby nie narażać ich na wysoką temperaturę.
I po ponad 1500 km wszystko jest ok.
Tak więc... Jak ktoś chce, to mogę oddać swoje stare przetwornice za symboliczne dwie dyszki.
Magenta napisał/a: | Ale dziurę w dekielkach trzeba zrobić na wyprowadzenie przewodów. |
Słuszna uwaga, o tym kompletnie zapomniałam (dziurki robiłam trzy lata temu). |
_________________
|
|
|
|
|
|