Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z obrotami
Autor Wiadomość
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 14-03-2013, 21:46   

WieSiu napisał/a:
instalacja gazowa do regulacji i przejrzenia
czytaj dokładnie na gazie jest ok
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-03-2013, 11:51   

COCKIN napisał/a:
to gazownicy moga nawet dokonac regulacji na benzynie ?


oczywiscie ze moga, jak zle jest gaz ustawiony,to beznyzna sie rozłazi i moga wystapic problemy po przelaczeniu z gazu na benzyne, ktore powinny ustapic po dluzszej jezdzie na benzynie lub po zresetowaniu pamieci komputera.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
MarcinP 
Świeżak, ale ambitny!


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 177
Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 15-03-2013, 19:22   

Witam

Czy spotkaliście się już z takim przypadkiem, że bocznikowy raz działa dobrze, a raz źle?

Jakiś czas temu miałem spory problem, przy redukcji itp, obroty spadały na 500, auto się dusiło niemiłosiernie. Gdy stojąc w korku lekko na jałowym dodam gazu, to obroty zatrzymują się na np. 1200.. Okazało się, że niby auto dostawało lewego powietrza, bo pękła jakaś plastikowa uszczelka na jednym z kabelków. No i wszystko było ok przez długi czas. Niedawno problem pojawił się znowu, ale po ok pół godzinie zniknął. Dziś znowu zauważyłem takie objawy jak za pierwszym razem.. Myślicie, że bocznikowy szwankuje raz dobrze raz źle? Oraz czy raczej tylko on jest za to odpowiedzialny, czy szukać przyczyny gdzie indziej też można?

PS. Przepływka wyczyszczona.

[ Dodano: 17-03-2013, 09:01 ]
Czy w razie czego, przy wymianie zaworu wolnych obrotów, trzeba koniecznie brać oryginał, czy nie ma żadnych zastrzeżeń, żeby włożyć np. taki - http://ford.sklep.pl/prod...okowy-Ford.html
bądź taki- http://www.ford-esklep.pl...iesta-Puma/2045
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-05-2013, 10:30   

Problem podczas gdy jade wrzucam na luz obroty utrzymuja sie na poziomie 1500 jak stanę tzn koła się zatrzymają obroty spadaja do 900 o co kaman?
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 22-05-2013, 19:34   

A ja dzisiaj po zmianie świec mam kolejny problem :D
Jak np. dojeżdżam do skrzyżowania to po wduszeniu sprzęgła obroty utrzymują się na mniej więcej 1000-1100 obrotów, a jak się zatrzymam to spadają do 700 i wracają na 900. Przed wymianą świec tak nie robiła :D O co chodzi znowu?
 
 
German0s 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 229
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 07-09-2013, 17:12   

witam,
strasznie falują mi obroty...falowały minimalnie wcześniej, jestem po tylno - bocznym uderzeniu w barierke. Wahały się ok 900 - 800 - 900...teraz potrafią potrzymać na sprzęgle na 2500, potem wejdzie na 500 i znów podskoczy albo zgaśnie. Komputer napisał, że coś tam z sondą lamba i czujnik położenia przepustnicy. Po skasowaniu błędów i krótkiej przejażdżce wyświetla już tylko błąd o sondzie lambda...i dalej faluje. Wymiana sondy powinna załatwić sprawę ? gdzie taką najlepiej kupić ? a może ktoś ma dobrą do sprzedania ? i czy ten czujnik położenia przepustnicy też wymienić ? czy podejdzie np z innego Forda ?
Z góry dzięki za pomoc, pzdr

Dobry będzie taki : http://allegro.pl/czujnik...3465833297.html ?
Są też po 80 zł, nie wiem czy warto przepłacać ?

i taka sonda podejdzie ?

http://allegro.pl/sonda-l...3483835446.html
_________________
Puma..i'm lovin' IT ! :)
 
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 07-09-2013, 20:01   

Temat sond był poruszany całkiem niedawno, ale nie kupuj tej chińszczyzny bo nie wytrzyma za długo i tak będziesz musiał w końcu kupić markową. W skrajnym przypadku te tanie sondy mogą uszkodzić nawet katalizator...
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-10-2013, 18:48   

POdępnę się tu choć na forum jest z miliard tematów o obrotach ale do rzeczy.. Podczas jazdy przy wrzuceniu luzu obroty spadają do 500 obr/m poczym wracają na 1000 i dzieje się tak za każdym razem gdy wrzucam luz przy jeździe, czasem zdaży się ze silnik zgasnie co jest niebezpieczne przy wyższych prędkościach. Odrazu zaznaczam ze zawór bocznikowy zostął wymieniony, co prawda nie na oryginał lecz zamiennik głównie z uwagi na ceny (cena oryginalnego bocznikowego = 1/8 wartości pojazdu) CO ROBIĆ HELP
 
 
Dukes 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 735
Skąd: Pniewy
Wysłany: 02-10-2013, 18:54   

Reset kompa robiłeś po wymianie? ;)
Jeśli masz miernik lub ELM'a to sprawdź czujnik położenia przepustnicy, może się po prostu zużył.
 
 
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-10-2013, 19:04   

tak robiłem reset kompa po wymianie nie mam miernika
 
 
isiek 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 9
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 07-11-2013, 18:41   

Cześć Wam. Dzięki za przywitanie na forum " nowi, przywitania ". Moja pumka gaśnie mi na gazie jak jest zimna. Później, jak się rozgrzeje jest dobrze. Na benzynie nic takiego się nie dzieje. Co można w tym kierunku poprawić? Ostatnio, jak wcześniej napisałem, zmieniłem silniczek krokowy na nowy i problemy z obrotami zniknęły Pozdrawiam z nad morza.((*_*))... :smile:
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-11-2013, 22:16   

Na gazie się nie jeździ jak silnik jest zupełnie zimny. Na benzynie też Ci gaśnie na zimno?
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 07-11-2013, 23:27   

isiek, administracja nie lubi gazu... to zło :razz: Uważaj, temat wybuchowy..

Opisz problem dotyczący gazu tutaj http://klubpumy.pl/viewto...t=814&start=270 jak instalacja, ile przejechane na gazie itp
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
MruFQ 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Colorado Red
Dołączyła: 25 Paź 2013
Posty: 5
Skąd: Żagań
Wysłany: 08-11-2013, 11:39   

Hej. Czytałam już różne wątki na temat obrotów ale nigdzie nie mogę znaleźć podobnego problemu. Mianowicie moja pumka nie wkręca się na obroty. Przepływomierz czyszczony, komputer resetowany. Po resecie wkręcała się dobrze ale jak ją zgasiłam i kilka dni do niej nie zaglądałam to problem powrócił. :cry: Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić. Z góry bardzo dziękuje.
_________________
Jeszcze trochę i zamiast niebieskim czołgiem bd śmigać czerwoną strzałą. ;]
 
 
EddY 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 08-11-2013, 13:51   

Hejka, miałem ten problem(chyba), mi pomogło wymienienie filtra paliwa, przeczyszczenie wężyków i czyszczenie siteczka w pompie paliwa, dodatkowo została mi się jeszcze do odnowy lub wymiany przepustnica ale bez tego i tak mam jakieś 90-95% mocy... Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo