Przesunięty przez: Gaydek 23-04-2016, 16:22 |
Wymiana filtra powietrza - jaki TORX?? |
Autor |
Wiadomość |
lagics
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 01 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-04-2016, 08:53 Wymiana filtra powietrza - jaki TORX??
|
|
|
Hej. Takie szybkie pytanie, kupilem filtr powietrza i chce go wymienic jakiego torxa bede potrzebowal do tego bo mechanik chce za to 30zl a mysle ze nie jest to zbyt skomplikowane? Dzieki! |
|
|
|
|
Barbara3121958
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 16 Sie 2012 Posty: 193 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-04-2016, 12:16
|
|
|
lagics, Dobrze Ci radzę zmień mechanika. To jest rozbój w biały dzień. Ostatnio też wymieniałam filtr powietrza u mojego mechanika i okazało się, że dwa wkręty są do wymiany ze względu na już małą średnicę (obudowa jest z tworzywa). Zostały wymienione na większe łącznie z filtrem, (zakupionym przeze mnie), oczyścił obudowę wewnątrz i nie wziął za to złotówki. Myślę, że jesteś w stanie sam to zrobić (kup torxy). Ja robię wiele rzeczy przy mojej Pumci, ale akurat wtedy jechałam na spotkanie (mój mechanik mieszka po drodze) i nie chciałam się ubrudzić. Pozdrawiam serdecznie! |
|
|
|
|
sharky
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Kalisz/Opatówek
|
|
|
|
|
lagics
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 01 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-04-2016, 16:15
|
|
|
Dziekuję:) Kupiłem zestaw długich torxow ale oczywiście byłoby to zbyt piękne aby było prawdziwe żebym to odkręcił okazało się że 2 śruby puściły , trzecia nie chce ruszyć (jutro potraktuje ją WD-40) a czwarta ma wyzlobiony gwint także nawet torx nie łapie.. doradzcie co w takim wypadku sie robi- wbijac mlotkiem torxa?? zaczynają sie schody.. |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 21-04-2016, 17:50
|
|
|
Ja wymieniłem te śruby na blachowkręty z łbem sześciokątnym na klucz 10. Nie wiem jaka była ich średnica, ale pamiętam, że musiałem rozwiercać otwory żeby wkręty gładko się wkręcały |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 22-04-2016, 07:41
|
|
|
lagics napisał/a: | czwarta ma wyzlobiony gwint także nawet torx nie łapie.. doradzcie co w takim wypadku sie robi- wbijac mlotkiem torxa?? | Nie wbijasz, a wykręcając "obrobiony wkręt" podnosisz jednocześnie pokrywę obudowy filtra do góry. A -->tu pomysł kolejny na naprawę. Prymitywny, ale bardzo skuteczny (wstrząsoodporny).Wadą, że jednorazowy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|