Jimmy7, wszyscy starają się pomóc, ale nadal nie odpowiedziałeś na wszystkie moje pytania - podałeś rozmiar felg, ale nadal nie wiemy jakie mają ET, ani jakie opony masz założone! Czytaj ze zrozumieniem i odpowiadaj na pytania. Nie pytamy się z ciekawości, tylko by znaleźć przyczynę Twojego problemu.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
a bo czytam czasami w pospiechu jak kazdy chyba i umknie mi cos czasami.
rozmiar felg 7,5 x 16 ET 42- wiem ze za duze, ale podkreslam ze oryginalne felgi i opony tez arly ale mniej. opony na przednich kolach 205 45 16.
zalozylbym dystanse 5 mm ale wtedy szpitlki musialbym wymieniac a to pewnie niezly koszt
ET 42 przy szerokości felgi 7.5 to zdecydowanie za dużo.
Masz trzy wyjścia: olać to obcieranie (IMO najgorsze), wymienić felgi na takie z mniejszym ET (IMO lepsze, ale kosztowne), kupić dystanse (IMO najlepsze, koszt do zaakceptowania).
To, że oryginalne też tarły jest dziwne, jeśli też tylko z jednej strony, to na pewno masz coś nie tak z geometrią nadwozia.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 16 Cze 2006 Posty: 306 Skąd: Rybnik
Wysłany: 21-12-2006, 23:12
obstawiam coś takiego, zwanego potocznie ogranicznikiem skrętu, choć nie wiem czy puma posiada takie ustrojstwo, nigdy jeszcze przy tym w pumce nie grzebałem.
Mechanizm ten wygląda i działa banalnie prosto, jest to wykręcana śruba, która powoduje ograniczenie ruchu zwrotnicy do wewnętrznej strony. Jak podniesiesz całe auto przodem, oba przednie koła będą w powietrzu, samochód będzie odpowiednio zabezpieczony na kozłach bądź dechach. Poprostu wejdź pod auto, złap za koło skręcając nim, będziesz widział o co trze, popatrzeć gdzie jest wylizane nadkole i poszukać co może być powodem.
Czasami ociera o jakąś napreawde błachą część, która się przemieściła.
obstawiam coś takiego, zwanego potocznie ogranicznikiem skrętu, choć nie wiem czy puma posiada takie ustrojstwo, nigdy jeszcze przy tym w pumce nie grzebałem.
Puma nie ma seryjnie ogranicznika skrętu. Pisałem o tym na pierwszej stronie tego tematu - Ford zaleca to ustrojstwo do felg 16" i większych.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączyła: 28 Paź 2006 Posty: 1003 Skąd: Poznań
Wysłany: 22-12-2006, 01:46
Ja mam 17/45/205,ale mam założone dystanse,może dlatego nie mam problemu z żadnym tarciem.Przyznaję..nie znam sie ,ale być może własnie to ma wpływ na brak tarcia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum