Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 01:05
Obniżenie pumki
Autor Wiadomość
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 18-09-2007, 07:18   

Powinieneś też wiedzieć, że jakies 4 miechy temu Pumke mi zawineli ale cóż - właśnie z obniżonym tyłem.
 
 
 
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 18-09-2007, 08:29   

to że Ci zawinęli to wiem :evil:
szkoda że z tylnim zawieszeniem.
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 18-09-2007, 10:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 14:12   

A co myslicie o gwintowanym zawieszeniu? Chcialbym by moja puma byla jeszcze nizej zawieszona niz -35mm lub -40mm. Na takim zawiasie juz jezdzilem SC i teraz w pumie chce miec jeszcze nizej tym bardziej ze żadnych plastikow nie zakladam do kota!
 
 
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 04-11-2007, 16:02   

na jednym ze śląskich spotów był klubowicz który miał gwint. Jechałem tylko jako pasażer ale chłopaki którzy mieli okazje się karnąć mówili że bajka, jak gokard. Między innymi Mr.Maya ;)
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez Opoya 04-11-2007, 17:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 04-11-2007, 16:44   

Gwint to jedyne slusze zawieszenie ja w pumie bede napewno zakladal gwint jedyny mankament tego rozwiazania to cena bo gwint do pumy zaczyna sie od 3 tys
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 17:57   

nie znam angielskiego, ale czy tu jest taki gwincik? http://www.pumaspeed.co.u...atid=3&subid=13

najfajniejsza byla by pnelmatyka ale to nie na moja kieszen, a mi zalezy by zglebic kota jak najnizej sie da.

[ Dodano: 04-11-2007, 17:58 ]
to chyba jest gwint?.... http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=570
Ostatnio zmieniony przez Opoya 04-11-2007, 21:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 04-11-2007, 18:05   

Hadzi napisał/a:
to chyba jest gwint?.... http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=570

Tak.
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 18:24   

czyli niecale 1600zl :P a nie 3000zl
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 04-11-2007, 18:26   

Pytanie tylko co dostajesz za 1600 zł. a co za 3000 zł.
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 18:27   

no tam jest cena 299,99 funta... chyba za caly kpl?
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 04-11-2007, 18:38   

Nie o tym mówię. Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution).

http://www.weitecsuspensi...ckfinder_uk.pdf - nie musisz czytać, różnicę między GT a GTN po prostu widać.

Konkurentem dla GT jest gwint KW V1 (wydatek ponad 3100 PLN).
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 04-11-2007, 19:50   

Mr.Maya napisał/a:
Gwint to jedyne slusze zawieszenie


Nie zgodzę się... gwint jest super ale na idealne nawierzchnie.

Na naszych nierównych polskich drogach auta z gwintem podskakują jak taczki i jest to w sumie niebezpieczne.

Zależy co kto chce. Do lansu gwint jest super, auto może leżeć na ziemi.
Jeśli na naszych drogach ma być szybko to zdecydowanie lepszy jest dobry amorek + progresywna sprężyna - mniej efektownie ale zdecydowanie efektywniej.

Podkreślam jeszcze raz, że dotyczy to polskich dróg gdzie jazda przypomina ciągły KJS a tam mało kto jeździ na gwincie.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 21:09   

Gaydek napisał/a:
Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution).

no ale co, zabije sie na tym "economic" gwincie? a moze pojezdze rok i szlag trafi go? w czym jest on uekonomiczniony?

Passenger,wiem jak sie na gwincie jezdzi :) ale ja wiekszosc drog po jakich jezdze to sa w miare dobre drogi (jak na polskie warunki :mrgreen: )Zalezy mi by puma byla bardzo nisko nad ziemia :) chcialbym ja obnizyc tak do max -75mm. A moze jest jakis zestaw dzieki ktoremu mi autko tak zejdzie?
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 04-11-2007, 23:32   

Hadzi napisał/a:
no ale co, zabije sie na tym "economic" gwincie?

Kiepskie porównanie. Do tego, żeby się zabić wystarczy ci seryjny zawias (mój kolega zabił się w Pumie pomimo tylko seryjnego zawieszenia).

Hadzi napisał/a:
Gaydek napisał/a:
Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution).

no ale co, ... moze pojezdze rok i szlag trafi go? w czym jest on uekonomiczniony?

Nie wiem czy go szlag trafi, nie sądzę, niby dlaczego? A co do jego prostoty to... dałem Ci link do ulotki producenta a na konstrukcji zawieszenia się nie znam, zaczekaj na znawców tematu.
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-11-2007, 16:28   

Hadzi napisał/a:
czyli niecale 1600zl :P a nie 3000zl
J amowie o gwincie pozadnej firmy a nie jakies firmy krzak. Jak juz cos robic z zaiasem to porzadnie a nie byle jak.

[ Dodano: 05-11-2007, 16:34 ]
Passenger napisał/a:
Mr.Maya napisał/a:
Gwint to jedyne slusze zawieszenie


Nie zgodzę się... gwint jest super ale na idealne nawierzchnie.

Na naszych nierównych polskich drogach auta z gwintem podskakują jak taczki i jest to w sumie niebezpieczne.

Zależy co kto chce. Do lansu gwint jest super, auto może leżeć na ziemi.
Jeśli na naszych drogach ma być szybko to zdecydowanie lepszy jest dobry amorek + progresywna sprężyna - mniej efektownie ale zdecydowanie efektywniej.

Podkreślam jeszcze raz, że dotyczy to polskich dróg gdzie jazda przypomina ciągły KJS a tam mało kto jeździ na gwincie.
A zgadnij jak puma zachowuje sie na zestawie KONI amorki+ sprezyny skacze jak pilka. Wszytko zalerzy jak bardz twardy wezniesz zawias. Gwint to przedewszytkim mozliwosc regulaji wysokosci. Co zrobisz jak bedie duzo sniegu?? W Twoim przypadku nic a na gwincie podnisiesz troche auto.
Ostatnio zmieniony przez Opoya 06-11-2007, 00:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo