Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 01:05 |
Obniżenie pumki |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
---------------
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005 Posty: 745 Skąd: HollyŁódź
|
Wysłany: 18-09-2007, 07:18
|
|
|
Powinieneś też wiedzieć, że jakies 4 miechy temu Pumke mi zawineli ale cóż - właśnie z obniżonym tyłem. |
|
|
|
|
bartolomeo
night rider
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 14:12
|
|
|
A co myslicie o gwintowanym zawieszeniu? Chcialbym by moja puma byla jeszcze nizej zawieszona niz -35mm lub -40mm. Na takim zawiasie juz jezdzilem SC i teraz w pumie chce miec jeszcze nizej tym bardziej ze żadnych plastikow nie zakladam do kota! |
|
|
|
|
bartolomeo
night rider
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 04-11-2007, 16:02
|
|
|
na jednym ze śląskich spotów był klubowicz który miał gwint. Jechałem tylko jako pasażer ale chłopaki którzy mieli okazje się karnąć mówili że bajka, jak gokard. Między innymi Mr.Maya |
_________________ Mój zwierzak --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
|
Ostatnio zmieniony przez Opoya 04-11-2007, 17:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 04-11-2007, 16:44
|
|
|
Gwint to jedyne slusze zawieszenie ja w pumie bede napewno zakladal gwint jedyny mankament tego rozwiazania to cena bo gwint do pumy zaczyna sie od 3 tys |
_________________ 160KM & 375NM by DURASOFT
|
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 04-11-2007, 18:05
|
|
|
Tak. |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 18:24
|
|
|
czyli niecale 1600zl a nie 3000zl |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 04-11-2007, 18:26
|
|
|
Pytanie tylko co dostajesz za 1600 zł. a co za 3000 zł. |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 18:27
|
|
|
no tam jest cena 299,99 funta... chyba za caly kpl? |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 04-11-2007, 18:38
|
|
|
Nie o tym mówię. Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution).
http://www.weitecsuspensi...ckfinder_uk.pdf - nie musisz czytać, różnicę między GT a GTN po prostu widać.
Konkurentem dla GT jest gwint KW V1 (wydatek ponad 3100 PLN). |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 04-11-2007, 19:50
|
|
|
Mr.Maya napisał/a: | Gwint to jedyne slusze zawieszenie |
Nie zgodzę się... gwint jest super ale na idealne nawierzchnie.
Na naszych nierównych polskich drogach auta z gwintem podskakują jak taczki i jest to w sumie niebezpieczne.
Zależy co kto chce. Do lansu gwint jest super, auto może leżeć na ziemi.
Jeśli na naszych drogach ma być szybko to zdecydowanie lepszy jest dobry amorek + progresywna sprężyna - mniej efektownie ale zdecydowanie efektywniej.
Podkreślam jeszcze raz, że dotyczy to polskich dróg gdzie jazda przypomina ciągły KJS a tam mało kto jeździ na gwincie. |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Hadzi [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 21:09
|
|
|
Gaydek napisał/a: | Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution). |
no ale co, zabije sie na tym "economic" gwincie? a moze pojezdze rok i szlag trafi go? w czym jest on uekonomiczniony?
Passenger,wiem jak sie na gwincie jezdzi ale ja wiekszosc drog po jakich jezdze to sa w miare dobre drogi (jak na polskie warunki )Zalezy mi by puma byla bardzo nisko nad ziemia chcialbym ja obnizyc tak do max -75mm. A moze jest jakis zestaw dzieki ktoremu mi autko tak zejdzie? |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 04-11-2007, 23:32
|
|
|
Hadzi napisał/a: | no ale co, zabije sie na tym "economic" gwincie? |
Kiepskie porównanie. Do tego, żeby się zabić wystarczy ci seryjny zawias (mój kolega zabił się w Pumie pomimo tylko seryjnego zawieszenia).
Hadzi napisał/a: | Gaydek napisał/a: | Mówię o jakości. Weitec robi m. in. gwinta GT i GTN. GT kosztuje blisko 500 GBP a GTN 300 GBP (jak sam Weitec przyznaje GTN to economic solution). |
no ale co, ... moze pojezdze rok i szlag trafi go? w czym jest on uekonomiczniony? |
Nie wiem czy go szlag trafi, nie sądzę, niby dlaczego? A co do jego prostoty to... dałem Ci link do ulotki producenta a na konstrukcji zawieszenia się nie znam, zaczekaj na znawców tematu. |
|
|
|
|
Mr.Maya
Kamikaze Driver
Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 2256 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 05-11-2007, 16:28
|
|
|
Hadzi napisał/a: | czyli niecale 1600zl a nie 3000zl | J amowie o gwincie pozadnej firmy a nie jakies firmy krzak. Jak juz cos robic z zaiasem to porzadnie a nie byle jak.
[ Dodano: 05-11-2007, 16:34 ]
Passenger napisał/a: | Mr.Maya napisał/a: | Gwint to jedyne slusze zawieszenie |
Nie zgodzę się... gwint jest super ale na idealne nawierzchnie.
Na naszych nierównych polskich drogach auta z gwintem podskakują jak taczki i jest to w sumie niebezpieczne.
Zależy co kto chce. Do lansu gwint jest super, auto może leżeć na ziemi.
Jeśli na naszych drogach ma być szybko to zdecydowanie lepszy jest dobry amorek + progresywna sprężyna - mniej efektownie ale zdecydowanie efektywniej.
Podkreślam jeszcze raz, że dotyczy to polskich dróg gdzie jazda przypomina ciągły KJS a tam mało kto jeździ na gwincie. | A zgadnij jak puma zachowuje sie na zestawie KONI amorki+ sprezyny skacze jak pilka. Wszytko zalerzy jak bardz twardy wezniesz zawias. Gwint to przedewszytkim mozliwosc regulaji wysokosci. Co zrobisz jak bedie duzo sniegu?? W Twoim przypadku nic a na gwincie podnisiesz troche auto. |
Ostatnio zmieniony przez Opoya 06-11-2007, 00:47, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|