Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa wspomagania
Autor Wiadomość
zoharek
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2008, 18:03   

a nie możesz zadzwonić do forda żeby w katalogu sprawdzili?
 
 
mungo
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2008, 18:09   

Ja kupiłem Taxaco Texamatic 7045E. Jest czerwony :)
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 27-01-2008, 18:44   

Pytanie tego samego typu czy olej Mobil czy Castrol itp.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
szoszon
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2008, 21:49   

Cytat z instrukcji forda pumy : Stosuj płyn Ford Autoatic Transmission Fluid zgodny z normą Forda ESP-M2C 166-H :shock: [/b]
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-01-2008, 22:05   

szoszon napisał/a:
Cytat z instrukcji forda pumy : Stosuj płyn Ford Autoatic Transmission Fluid zgodny z normą Forda ESP-M2C 166-H :shock: [/b]


hehe szoszon też to dzisiaj znalazłem w instrukcji thx. niestety dalej mi to nic nie mówi jaki płyn kupić. mam nadzieję że człowiek w sklepie będzie na tyle kumaty że jak mu wytłumaczę co i jak czyli norma ,kolor itp. to poleci mi coś dobrego. wielkie dzięki wszystkim. pzdr
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-01-2008, 22:14   

bania, porównaj wcześniej wklejony link do sklepu z olejem do wspomagania ze specyfikacja Forda którą kolega wyczytał w instrukcji :twisted:
nawet niebędąc zainteresowanym w tej sprawie (nie znając sie)dodałem sobie 2+2 i porównałem tę specyfikację z linkiem który sam wkleiłeś :idea:

TO TEN OLEJ który znalazłeś :razz: ..jest dobry....kupuj :lol:

Mam nadzieje że Ci pomogłem chociaż trochę

Pozdro :cool:

na wszelki wypadek wklejam po raz drugi: http://www.ford.sklep.pl/...n,192766,0.html
 
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-01-2008, 07:06   

dzięki Dietih, pewnie że to sprawdziłem no i się zgadza. w sumie mój problem jest rozwiązany. wszytkim zaunteresewanym wielkie dzięki :grin:
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
asiem
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 12:41   

Ja też mam problem, i na moje kobiece oko, wydaje mi się że to pompa wspomagania ;/ Auto cyka, bo nie wiem jak to nazwać inaczej. Tak jakby coś gdzieś obcierało? heh, krótko mówiąc chodzi jak maszyna do szycia, ale na pewno nie jest to sprawa silnika ani głowicy. Gdy skręcam maksymalnie koła, słychać dziwne chrobotanie ... nie wiem co z tym zrobić, na razie jeżdżę. Macie jakieś pomysły? Bo strasznie niespokojna jestem ... :neutral:
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 15:45   

asiem, Słuchaj, a czy to chrobotanie jest jak skrecisz koła obojetnie w ktora strone i na maxa i tak skrecone do oporu bedziesz je trzymać? A jak masz tak skrecone koła i puścisz kierownice to dalej jest taki hałas? A podczas krecenia kierownica też tak chrobocze?
 
 
asiem
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 17:23   

Hadzi, chrobotanie słychać tylko wtedy, kiedy mam koła na maksa skręcone (obojętnie czy w prawo czy w lewo). Kiedy puszczam kierownicę, przestaje chrobotać, przy mniejszych zakrętach też nic się nie dzieje. No, oprócz cykania ...
 
 
Volo 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-03-2008, 21:14   

Jak dasz na maxa koła to, wtedy pompa musi tłoczyć płyn pod największym ciśnieniem, najłatwiej wtedy ją wykończyć. Tak to już jest, auto które ma ileś tam latek już powoli wykazuje oznaki lekkiego zużycia.
Wymień płyn wspomagania na nowy powinno trochę pomóc, aha i sprawdż czy czasem nie masz wycieków.
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2008, 22:56   

asiem, to co pisze Volo, plus to, ze przy skreconych kołach norma jest takie chrobotanie, bo pompa ciagle pracuje a koła juz nie dadza sie skrecic, wiec ten płyn ktory jest ciagle tłoczony, musi gdzies ucieć i tam jest (powiedzmy umownie) taki "zawór" ktory w tym momencie przepuszcza ten płyn. Spokojnie. Wymień cały płyn w wspomaganiu i bedzie oki! :grin: Bo takie odgłosy to norma.
 
 
asiem
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2008, 01:42   

z pompą dałam już sobie radę, kolega wjechał na kanał, stuknął dwa razy, coś dokręcił i jest idealnie... a jeśli chodzi o cykanie, to okazało się, że mam do wymiany łożysko na kole od klimatyzacji... bo bije nieziemsko. Tak więc dziś pożegnałam się z moją niunią i została już w garażu mechanika, ekhm ... mam nadzieję, że wyjedzie cała i zdrowa :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo