Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty zawieszają się
Autor Wiadomość
Aneta
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2008, 13:08   Obroty zawieszają się

Wystapiło to kilkanaście razy podczas jazdy na odcinku 120km - po zdjeciu nogi z gazu - wrzuceniu "luzu" obroty nie spadly - wrecz podnosily sie - za kilka chwil wszystko bylo OK i tak niestety Kilka razy - efekt podobny do zaciecia pedalu gazu ?? - Maz sprawdzal linke i "wydaje" sie wszystko OK - w dniu dzisiejszym przejechalam okolo 50 km i nic takiego nie wystapilo - bede wdzieczna za wszelkie sugestie/pomoc .

PS. Silnik 1.4 ZETEC - rocznik 2000
 
 
laurenth1981
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2008, 16:35   

U mnie też coś podobnego było i po podłączeniu do kompa okazało się, że somdę lambda trzeba wymienić :) Najlepiej jedz na stację lub do elektryka i niech podłączy ci do kompa - wtedy będziesz wiedziała od czego to może być ;)
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-11-2008, 20:23   

podłączenie do kompa oczywiście zawsze ułatwia sprawę ale też kosztuje a takie objawy standardowo daje uszkodzony zawór bocznikowy który w innych samochodach nazywa się silniczkiem krokowym. Można go odkręcić i psiknąć jakimś smarem w kanalik zazwyczaj jest tak że się po prostu zacina. jeżeli to nic nie da to można wtedy jechać na kompa. pozdro:)
 
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2008, 21:53   

Aneta, przyjedź na spot w czwartek ( http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=91658#91658 ), ale wcześniej ładnie poproś Opoyę to weźmie swojego kompa i Ci przeskanuje autko :))
 
 
 
Benon 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 249
Skąd: Wiry/Poznań
Wysłany: 03-11-2008, 23:34   

Z mojego doświadczenia z takim przypadkiem wiem, że winny jest albo zabrudzony przepływomierz powietrza, albo zawór bocznikowy.
Oczywiście warto warto udać się do elektromechanika przed wymianą czegokolwiek, bo taka wizyta to max 100zł, a ceny części to minimum 200zł ;)
_________________

 
 
 
Aneta
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2008, 20:48   

Dziękuję Ślicznie wszystkim za pomoc -jestem zdumiona (ogromnie poooozytywnie) licznymi odpowiedziami - zgodnie z zaleceniami zostal wyczyszczony silnik krokowy - choc biorac (podobno) pod uwage fakt, ze jak bylo wszystko OK a jalowe obroty byly idealne to nie jego wina - sprawdzono takze i rowniez (podobno) winna byla sprezya, ktora odbija linke gazu - gdzies przy przepustnicy - na razie zrobilam 230km i wszystko OK - POZDRAWIAM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo