Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
19-04-2009, 13:58
Zgadywanka - od czego jest ta rura
Autor Wiadomość
Paola 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007
Posty: 1138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2008, 20:10   Zgadywanka - od czego jest ta rura

Ktoś wie może od czego jest ta rura pokazana strzałką na zdjęciu?

_________________
Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397
 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 14-11-2008, 20:41   

Ta po lewej zerwała się karolinie i wyciekał jej tamtędy płyn chłodniczy. Wtedy zgarnęliśmy jej Pumkę z ronda (dopiero później sie przyznałaś że nas tam widziałaś ;) ). Na spocie Jesusek połączył te 2 rurki razem i karolina jakoś dojechała do domu, kosztem braku ogrzewania w kabinie. To jest (zdaje mi się) sławetna nagrzewnica ;(
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2008, 20:57   

Elektrozawór nagrzewnicy :D


Po polsku: wlot płynu chłodzącego do nagrzewnicy :)

A co jest nagrodą?
:mrgreen:
_________________

 
 
 
Paola 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007
Posty: 1138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2008, 21:02   

Mój grat - Puma :] Oddam i dopłacę jeszcze... Co za złośliwa suka to jest...
_________________
Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2008, 21:09   

A co się znowu stało? :(

Wygrałam ? ;)
_________________

 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 14-11-2008, 21:10   

Jakdopłacisz to ja sie pisze też:d może i cosik mi sie uda ...
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 15-11-2008, 05:49   

To co jakiś czas siada w większości Pum. Było to u Prokotoma, karoliny. Teraz u Ciebie?

Oryginał około 120 zł? Coś mi się obiło o uszy....
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2008, 09:04   

CikCiak napisał/a:
To co jakiś czas siada w większości Pum. Było to u Prokotoma, karoliny. Teraz u Ciebie?....


U mnie też i do tej pory z tym walcze, mimo, ze w zeszłym roku kupiłem nowy, za 90zł z allegro...

CikCiak napisał/a:
Oryginał około 120 zł? Coś mi się obiło o uszy....

Troche wiecej.


Paola, te rurki to sa weze z płynem chlodniczym. za ta przegroda, jest elektrozawor nagrzewnicy (jak juz powiedzieli) a pod szyba i deska rozdzielcza jest nagrzewnica. Do tych rurek jest nieustannie doprowadzana goraca woda, ale zawór gdy jest zamkniety (poz pokretła na niebieskim polu) to nie przepuszcza jej do nagrzewnicy tylko specjalnym w sobie kanałem pozwala jej plynać dalej. Jelsi ten kanał by sie np zapchał, to by sie zagotowała woda w chlodnicy bo zamknąlby sie uklad chlodzenia. Gdy zaczniesz przekrecac pokretło na coraz to cieplejsze powietrze to zawór bedzie miał coraz dłuższe czasy otwarcia, a coraz krótsze czasy zamkniecia. On sie otwiera i zamyka, a nie jak niektórzy mysla, ze otwiera stopniowo jak np kurek w kranie.
Jaki masz objawy?
 
 
Paola 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007
Posty: 1138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2008, 13:37   

Ten wąż co pokazałam na zdjęciu mi się ułamał razem z tym plastikiem i wylał się płyn chłodniczy tą rurą. Marcin ma zaraz przyjechać coś pokombinować na sylikon, żebym przejeździła dopóki nie kupię tego zaworu.
_________________
Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2008, 15:34   

Na silikon nie da rady. Moja rada - nie jeździć, dopóki nie wymienisz.
To wada nie tylko Pum, w Fordzie plastiki na które nakłada się gumowe rurki są kiepskiej jakości. Po jakimś czasie kruszeją i pękają.

PS. ja też tak miałam, w zeszłym roku...
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-11-2008, 16:18   

Paola napisał/a:
Ten wąż co pokazałam na zdjęciu mi się ułamał razem z tym plastikiem

Opoya napisał/a:
ja też tak miałam, w zeszłym roku

Markko też dopiero co to kleił ;)
_________________

 
 
 
tieesto
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 12:25   

żeby to dobrze skleić to trzeba by to wyjąć, próbowałem tak na aucie silikonem oblebić ale tam nie ma sie czego to trzymać i dostęp od dołu jest utrudniony.

ile sie trzeba nakręcić żeby to wyjąć? jaka jest kolejność w wykręcaniu?
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2008, 13:06   

Opoya napisał/a:
Na silikon nie da rady. Moja rada - nie jeździć, dopóki nie wymienisz.


Ja jezdziłem bez elektrozaworu całe lato, bo mi non stop grzał.
Wystarczy te dwie gumowe rurki ze soba połaczyć by był obieg.
 
 
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 17-11-2008, 23:15   

Za zawór w serwisie forda (oryginalny) zapłaciłem 170 zł. Też mi "walnał" w wakacje.
Kleić tego nie ma sensu, bo 1 - plastik jest kiepskiej jakości i sie bedzie kruszył, 2 - działa na to ciągle wysoka temperatura i na bank to klejenie puści. Poza tym lepiej załozyć nowy, bo (odpukać) jak walnie to gdzieś w trasie to później już tylko laweta.

Nie wymieniać na ciepłym silniku!!! Prokotom już się poparzył a ja prawie zemdlałem!!!
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 18-11-2008, 09:48   

Franek napisał/a:
Nie wymieniać na ciepłym silniku!!! Prokotom już się poparzył a ja prawie zemdlałem!!!


Bo nie macie doświadczenia :p Ja juz w rożnych sytuacjach przy tym grzebałem :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo