Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
19-04-2009, 13:58
Zgadywanka - od czego jest ta rura
Autor Wiadomość
Paola 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007
Posty: 1138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-11-2008, 10:19   

Dzisiaj jadę do Auto Plazy. Podobno 135zł. kosztuje. Zmolestuje Marcinka i z pomocą Hadziego mi wymieni :) Szlag mnie trafia jak mam jechać tramwajem. Dzisiaj jechałam 8km 1,5h. Koszmar...
_________________
Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397
 
 
 
tieesto
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 15:30   

wymienione ale sporo zdrowia nas to kosztowało...

Generalnie to straszny szit jest, plastik jest strasznie kiepski i wysoka temperatura w zestawieniu z zimną obudową nie daje rady, dodatkowo ściski są za mocne i już osłabiony plastik łamią, z 4 wylotów/wlotów 3 sie ułamały!!! aktualnie zastosowałem zwyczajne tyrtyrki ale na dniach je zmienie na zaciski skręcane.
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2008, 17:13   

tieesto napisał/a:
... ale na dniach je zmienie na zaciski skręcane.


Po co? Przecież Puma Paoli idzie pod młotek. ;)

Wiesz, jak byś kilka, kilkanascie razy musiał sciagać te zaciski to uwierz mi, ze nabrałbyś wprawy hehe zwłaszcza jak sie to robi na gorącym silniku. :)
 
 
Intruz 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 31
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-01-2009, 22:44   

podlącze sie pod temat bo mam problem z ogrzewaniem. Mianowicie nie chce sie włączac ogrzewanie a dokladniej raz sie włącza , a raz nie. Dzis robilem dluzsza trase i cieple powietrze zaczelo leciec dopiero po okolo 40-u km. Silnik wczesniej zlapal normalna temp. pracy. Potem po postoju i przejechaniu okolo 10-u km ogrzewanie znow sie nie chcialo wlaczyc. Czy sa to objawy wskazujace na padniety elektrozawor?
Dodam, ze prawdopodobnie ogrzewanie wlacza sie po dosc mocnym przegazowaniu auta, ale jeszcze nie wiem , czy jest to regułą. Zadzialalo tak dopiero dwa razy...Mzliwe, ze ten elektrozawor sie zacina? jest jakis sposob zeby poprawic jego dzialanie?
_________________
Wynajmę Jaguara do ślubu:
http://jaguaremdoslubu.blogspot.com/
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2009, 11:35   

Intruz, tak, to jest elektrozawór. A gdy przygazujesz to zwiekszysz cisnienie w układzi i wtedy sie on odblokuje - na chwilke. Prawdo podobnie tłoczek zawiesza sie na oringach/uszczelkach...
 
 
Intruz 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 31
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-01-2009, 08:58   

Hadzi, dzieki, a da sie poprawic jego działanie, czy w gre w chodzi tylko wymiana???
_________________
Wynajmę Jaguara do ślubu:
http://jaguaremdoslubu.blogspot.com/
 
 
adrianus 


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 678
Skąd: Kraków
Wysłany: 05-01-2009, 09:59   

Intruz, Hadzi, jeśli nie włącza się tzn nie grzeje to tak - elektrozawór. Ale jeśli "Nie Włącza się" oznacza ciszę i brak realcji wiatraka na kręcenie pokrętełkiem - nie leci powietrze z nawiewów - to daj znać czy działa na 4ce :-) czy wogóle - będzie to kwesia braku stuku na jakiejś kostce :lol:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo