Przesunięty przez: Gaydek 25-04-2016, 22:11 |
Hamownia & tuning mechaniczny |
Autor |
Wiadomość |
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:25
|
|
|
W którym przypadku ?
Bo zwróć uwagę na moje wyniki na seryjnym filtrze powietrza (Pusia - test2 - środkowa tabelka). |
_________________
|
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:33
|
|
|
Jezeli nie masz odpowiedniego dolotu do stożka to nie oczekuj trzymania takiej mocy jak na zwykłym filtrze. Oprócz fajnego dzwięku ze stożka to nic więcej nie ma |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:45
|
|
|
Wytłumacz mi zatem, dlaczego u Marka w pumie na stożku są tak dobre wyniki a u mnie tak kiepskie?
Stożki K&N, reszta seria, silniki 1.7.
Wszystko to samo...
|
_________________
|
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:52
|
|
|
A tłumik środkowy, wydech końcowy też macie takie same ?? |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:53
|
|
|
laurenth1981 napisał/a: | Jezeli nie masz odpowiedniego dolotu do stożka |
ta power-rura wydaje mi się być odpowiednia :
moja puma:
[ Dodano: 13-05-2009, 22:54 ]
Środkowy taki sam,
końcowy : Marek - seria, ja - ULTER. |
_________________
|
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:03
|
|
|
No to teraz mnie zaskoczyłaś |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:09
|
|
|
Hehe, no widzisz,
więc dlaczego tak jest ? |
_________________
|
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:13
|
|
|
Pusia, widzę, że ktoś ma problemy z przepływomierzem Czyje to wykresy ?
Na którym biegu były robione pomiary ? |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:14
|
|
|
No OK, przypomniało mi się, czym się różnią te 2 pumy: silnikami
Moja jest MH B, Marka - MH A.
To prawda, że starsze pumy miały mocniejsze silniki ??
Pierwszy słupek : Markko, (stożek i zwykły dolot)
drugi słupek: Pusia na stożku i power-rurze
trzeci słupek: Pusia na seryjnym filtrze powietrza i seryjnym dolocie.
Przeciez na obrazku jest wszystko napisane Wystarczy go powiększyć
Z przepływomierzem? Dlaczego?
Pomiary były robione na 5 biegu. |
_________________
|
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:25
|
|
|
Pusia, to może być wina 5 biegu właśnie...wykres od 1-2 tyś jest baardzo brzydki...
Tak wyglądają zwykle wykresy na dole jak się ma uszkodzony lub też odłączony przepływomierz. Zobacz poniższy wykres...zielony-z odłączonym przepływomierzem.
Z poprawnie funkcjonującym wykres powiniem być 'ładny' już od 1tys. Tyle ze te wykresy były rysowane podczas pomiarów na 4 biegu...
Moim zdaniem 5 bieg jest trochę za niski jak na hamownie..ale są różne szkoły |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:27
|
|
|
U mnie to było tak: 1-ka, 2-ka, 3-ka, 4-ka i na 5-tce do odcięcia...
( KREATOR MOCY ) |
_________________
|
|
|
|
|
laurenth1981 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:31
|
|
|
To wszystko powoli się wyjaśnia W takim razie muszę jak najszybciej wyczyścić przepływomierz, bo mam do czyszczenia |
|
|
|
|
Pusia
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004 Posty: 4105 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:31
|
|
|
Speedy napisał/a: | Tak wyglądają zwykle wykresy na dole jak się ma uszkodzony lub też odłączony przepływomierz |
czy to możliwe, żebyśmy (ja i Markko) mieli uszkodzone lub odłączone przepływki ? NIE |
_________________
|
|
|
|
|
Speedy
czarna strzala->
Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 906 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-05-2009, 11:20
|
|
|
Pusia, Raczej nie możliwe.. tak jak napisałem te zafalowanie w dolnym zakresie obrotów są na pewno przez pomiar na 5biegu.
W każdym bądź razie chciałem na to zwrócić uwagę... |
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!! |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-05-2009, 14:12
|
|
|
Jeszcze jedna uwaga, bo o tym się zapomina. Nie wiadomo jakie mapy mają wgrane Wasze Pumki. W przypadku różnych, a raczej tak jest, mogą być nawet i takie różnice. W mojej Pumie po zmianie mapy na najnowszą jaka wyszła, zauważyłam zmniejszenie się "dziury" w okolicach 3000. |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
|