Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
06-11-2007, 19:59
Ksenonowe światła w Pumie
Autor Wiadomość
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4104
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2009, 22:12   

Chyba nadszedł kres żywota moich ksenonów :( (Ile czasu powinny świecić ? :???: )

Chociaż powiem Wam, że uśmiech na twarzy mi się wymalował, jak na ścianie w garażu świeciło na różowo :D

Jak na Pusię przystało - różowe ksenony: :D






Jak widać na fotkach tylko jeden się "wyświecił", drugi był wymieniany w październiku, więc jeszcze pewnie trochę pożyje ;)

W realu ten różowy jest bardziej różowy, bo na zdjęciach jest bardziej czerwony :/
_________________

 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2009, 22:42   

Pusia, fajnie wygląda, zostaw różowe :lol:

A tak na poważnie, kiedyś na allegro zapytałem sprzedawcę o żywotność xenów i powiedział, że czas pracy zestawu naszego typu to około 4000h. Nie wiem niestety ile w tym prawdy :roll:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4104
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2009, 22:51   

Jakby ktoś miał ksenonka takiego przepalonego na różowo jak mój to chętnie przyjmę - zestaw na zloty będzie :D

:razz:
_________________

 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2009, 23:22   

Dziwne jest to, że ja mam dużo dłużej ksenony i nadal dobrze święcą...
Różne źródła różnie podają żywotność ksenonów, ale średnio waha się to w granicach 3000-4000 h. Przeliczając to na jazdę - przy średniej prędkości 50 km/h wynosi to 150-200 tyś km.

Kolor to wina palnika - zużyty może świecić właśnie na różowo. Napisz do Plaskura1, wiem, że Hadzi dowiadywał się i Plaskur1 dał mu dobrą cenę na palniki.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
zolteq 
& Dżusti


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 445
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-05-2009, 11:15   Różnica między 4300 a 6000K

Heja, wczoraj Mr.Maya pokazał mi różnicę między żarnikami 4300 i 6000K (widziałem to już wcześniej) ale nigdy jak autka stały obok siebie...

Zobaczcie na zdjęciu :)


Chyba zmienię na 4300, policja nie będzie tak stwarzać :)

[ Dodano: 08-06-2009, 18:24 ]
Dzisiaj miałem przegląd roczny autka, nie chciało mi się demontować zestawu... a podobno za to mogą nie przepuścić na przeglądzie. Nawet koleś nie zwrócił uwagi że mam xenki wsadzone... jakby ktoś się zastanawiał czy przejdzie przegląd... ;)

xenony (WinCE).JPG
Po lewej Mr.Maya (4300K), po prawej ja (6000K)
Plik ściągnięto 10424 raz(y) 14,67 KB

_________________
Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
 
 
 
damiano 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 07-07-2009, 09:29   

Ktos chce szprzedac przetwornice do xeno? Kupilem takie, ze jak wlacze swaitla, to sobie nie poslucham radia bo tak sniezy ;/
Uzywki tez wchodza w gre.
Juz sam nie wiem co mam robic. Czy wstawic przed radiem jakis kondensator. Juz nie wiem co mam robic.
Zatanawiam sie co jest nie tak. Przetwornice czy moze zla izolacja(ekranowanie kabli).
PS. Filtry cos pomoga?

Prosze o pomoc. :569:

Tak wyglada okkablowanie i w moim zestawie:
 
 
 
ukochany17 
Obecnie e46M:)


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 435
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 07-07-2009, 15:30   

http://www.allegro.pl/ite...gwar12mies.html
Może być taki zestaw do pumy???
_________________
Na zawsze razem....
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 07-07-2009, 21:06   

Tak bedzie pasowal no to jest zestaw z zarnikami HB3 czyli takimi jak mamy zarowki seryjnie
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
adasieniek 


Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 388
Skąd: Złotów
Wysłany: 07-07-2009, 21:12   

damiano napisał/a:
Ktos chce szprzedac przetwornice do xeno? Kupilem takie, ze jak wlacze swaitla, to sobie nie poslucham radia bo tak sniezy ;/
Uzywki tez wchodza w gre.
Juz sam nie wiem co mam robic. Czy wstawic przed radiem jakis kondensator. Juz nie wiem co mam robic.
Zatanawiam sie co jest nie tak. Przetwornice czy moze zla izolacja(ekranowanie kabli).
PS. Filtry cos pomoga?

Prosze o pomoc. :569:

Tak wyglada okkablowanie i w moim zestawie:
Obrazek


Mi też radio śnieży jak mam włączone xenony! No może jedynie radio maryja odbiera bez problemów :)
_________________

 
 
zolteq 
& Dżusti


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 445
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18-07-2009, 11:59   

A mi kumpel zmienił przetwornice już jakiś czas temu (bo moje stare powodowały nie rozpalanie się żarników tak jak trzeba) i tamte zakłócały mi radio masakrycznie, zaś te nowe ...może czasem. W ogóle nie narzekam na jakieś szumy w radiu. Jak wróce z urlopu to zrobie fote tych przetwornic i wstawie to obadacie... pozdro
_________________
Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
 
 
 
Switch77
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2009, 14:45   

Mam takie pytanie jezeli mam zarowki typu D2S to czy moge kupic D2R lub D2C i czym to sie rozni?????
 
 
zolteq 
& Dżusti


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 445
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25-07-2009, 17:39   

Switch77, Znalazłem tylko to:
W przypadku żarówek (a dokładniej palników) xenonowych, są 2 rodzaje - D2S (przeznaczone do Soczewek) i D2R przeznaczone do Reflektorów. D2R mają przesłonę która zabezpiecza przed kierowaniem światła w nieodpowiednie strefy na zwierciadle i w efekcie przez oślepianiem. Poza tym oprawki, umieszczenie źródła światła mają identyczne.


http://swiatla.arbiter.pl...57_D2sVSD2R.jpg
_________________
Była Puma 1,7
Był Galant 2,5 V6
Było Mondeo 1,8 mk4
Jest Mazda 6 (III) 2.5 Skyactive
 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 25-07-2009, 22:51   

Zolteq, wrzucisz zdjęcia tych wymienionych przetwornic?
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Switch77
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2009, 13:32   

Dzieki kupilem D2S bo takie mialem
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 27-07-2009, 07:48   

zolteq, są jeszcze D1S......ale do pumki nie pasują..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo