Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-04-2016, 22:11
Hamownia & tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2009, 16:53   

A to normalne, że na stożku wyniki są gorsze ?

:/

125 koni na serii, 121 na stożku K&N :(
_________________

 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 14-05-2009, 17:27   

To nie jest normalne. Dobrze zamontowany i czysty stożek powinien dać co nieco, malutko, ale zawsze coś.
 
 
adrianus 


Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 678
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-05-2009, 11:26   

Ja jednak sądzę że przy założeniu tylko stożka i bez gmyrania to może być nawet gorzej niż w Twoim Pusia przypadku. Smutne ale prawdziwe...
_________________

 
 
 
Kolin 
NÓdziaŻ :D


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 842
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 23-05-2009, 20:01   

u mnie na samym dolocie wyszło 127KM i 161 NM Dolot wg mnie zrobiony dobrze. Stożek zwykły Aoma za 50zł
_________________
Alfa Romeo 147 By Zender...

JTD powered by Cinsoft
 
 
 
Martinn 
Foka ST 170


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 344
Skąd: Skarżysko Kamienna
Wysłany: 04-06-2009, 10:02   

adrianus napisał/a:
Ja jednak sądzę że przy założeniu tylko stożka i bez gmyrania to może być nawet gorzej niż w Twoim Pusia przypadku. Smutne ale prawdziwe...


Jestem podobnego zdania. Stożek montuje się, jeśli w silniku dokonujemy innych modyfikacji mających na celu podniesienie mocy.
Jeśli silnik jest seryjny to stożek w większości przypadków może nieco zmienić moc czy moment obrotowy często na gorsze, lub przesunąć go w wyższy zakres obrotów co pociągnie zmniejszenie Nm w dolnym zakresie i trzeba kręcić silnik wysoko co podczas normalnego użytkowania auta raczej się nie przydaje. Są oczywiście wyjątki i nie jest to regułą a poza tym jeszcze kwestia jak przeróbka została wykonana.
Jeśli nie planuje się modyfikacji to można założyć sportową wkładkę filtra która w takim przypadku rzeczywiście może poprawić elastyczność.

Stożek dostarcza znacznie więcej powietrza więc automatycznie więcej spalin musi zostać szybciej i sprawniej odprowadzone przez układ wydechowy ale seryjny jest dostosowany do oryginalnego filtra i jego przepustowości.
Tak więc stożkowe filtry jak najbardziej, ale tylko wraz z innymi przeróbkami np: kompletny sportowy dolot i wydech :wink:
Tuning to świetna sprawa ale każda modyfikacja pociąga za sobą kolejną :smile:
 
 
 
Stan
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2009, 20:04   

http://cgi.ebay.pl/Turbo-...93%3A2|294%3A50


Tu znalazlem wynalazek tuningowy z zagranicy do pumy:)
 
 
laurenth1981
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2009, 20:06   

Ale chyba w to nie wierzysz :P
 
 
Stan
[Usunięty]

Wysłany: 12-06-2009, 20:35   

Fizycznie nie może dać efektów :) wiele razy na różnych forach było:) a tu coś lepszego

http://cgi.ebay.pl/FORD-P...93%3A2|294%3A50

http://cgi.ebay.pl/FORD-P...93%3A4|294%3A50

http://cgi.ebay.pl/NEWMAN...93%3A5|294%3A50
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo