theycallmebenio
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 05 Lut 2017 Posty: 5 Skąd: Myslowice
Wysłany: 06-02-2017, 20:20 Zaworki w maglownicy
Witam , mój ojciec naprawia obecnie moją pumę . Zepsuła się maglownica , oddaliśmy ją do regeneracji i przy składaniu pumki mój ojciec potrzebuje porady a właściwie odpowiedzi na dwa pytania , otóż :
1.Czy przy montowaniu przewodów z układu wspomagania w maglownicy znajdują się jakieś zaworki między przewodem a maglownicą ?
2.Czy między przewodem z zbiorniczka wspomagania układu kierowniczego a maglownicą jest jakiś zaworek ?
Z góry dziękuję za pomoc . Moja puma ze względu na brak pieniedzy i czasu juz 4 miesiąc siedzi w garażu , ale maglownica już jest , dlatego koniec naprawy jest bardzo bliski !
Ostatnio zmieniony przez theycallmebenio 06-02-2017, 22:02, w całości zmieniany 1 raz
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
Wysłany: 06-02-2017, 21:04
W zakładce "Profil" wskazane jest zaznaczenie ;silnika (1.4, 1.6, 1.7) i roku produkcji. Bez tych informacji mogą wystąpić nieporozumienia
theycallmebenio
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 05 Lut 2017 Posty: 5 Skąd: Myslowice
Wysłany: 06-02-2017, 21:14
Dopisałem informację o których napisałeś a co do obrazka , wszystko spoko tylko prosiłbym o jakieś tłumaczenie bo ja jestem laik z mechaniki z kolei ojciec noga z Angielskiego
P.S : Czy między przewodem z zbiorniczka wspomagania układu kierowniczego a maglownicą jest jakiś zaworek ?
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 07-02-2017, 20:30, w całości zmieniany 1 raz
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 06-02-2017, 22:04
Zaworków żadnych nie ma, ale niedawno wymieniałem wszystkie przewody od wspomagania bo stare się poprzecierały i mechanik odkrył, że w jednym gumowym przewodzie w środku było coś w rodzaju słomki i ma to niby spełniać funkcję dławika.
theycallmebenio
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 05 Lut 2017 Posty: 5 Skąd: Myslowice
Wysłany: 06-02-2017, 22:09
Właśnie przy przykręcaniu tego gumowego przewodu czegoś nam brakuje w środku maglownicy bo po dokręceniu śrubunku przewód jest luźny
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 07-02-2017, 20:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum